2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون دوو dle-50h1800nb

مشخصات اصلی


سایز صفحه50 اینچ
نوع صفحهتخت
کیفیت تصویرFull HD
تعداد بلندگوها2 عدد
تعداد درگاه‌های USB2 عدد
تعداد درگاه های HDMI3 عدد
خروجی هدفوندارد
ریموت کنترلدارد
قابلیت اتصال به دیواردارد
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)ندارد
بلوتوثندارد
قیمت: 7200000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت دوو همواره سعی کرده است تا تلویزیون‌های ال ای دی را با طراحی منحصربه‌فرد ارائه دهد. تلویزیون‌های دوو به تکنولوژی‌های به‌روز مجهز هستند. امروزه تلویزیون‌های هوشمند این برند وارد عرصه بازار شده‌اند که با کیفیت تصویر این محصولات در مقایسه با دیگر محصولات مشابه خود از برندهای دیگر به دلیل تکنولوژی‌های به‌کار رفته در ساخت آن‌ها فوق‌العاده هستند.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-50H1800NB دارای کیفیت تصویر Full HD است و صفحه نمایش تخت دارد که امکان تماشای تصاویر باکیفیتی را برایتان فراهم می‌کند؛ همچنین رزولوشن 1080×1920 و نسبت تصویر 16:9 (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها)، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد. این مدل دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد. پورت HDMI نیز اتصال سایز لوازم صوتی وتصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد. گیرنده‌ دیجیتال تعبیه‌ شده در این تلویزیون، کاربر را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی‌ نیاز می‌کند.

تلویزیون دوو 50 اینچ با صفحه نمایش تخت خود زیبایی خاصی به منزل شما می بخشد و به راحتی با محیط اطراف ست می شود. همچنین شما تا زاویه 178 درجه از مرکز تلویزیون نیز می توانید تصویر را به صورت کاملا واضح تماشا کنید. در رابطه با سیستم صوتی تلویزیون های دوو نیز باید گفت که سیستم صوتی خوبی بر روی این تلویزیون ها نصب شده است و از کیفیت کافی برخوردار هستند و می توانند صدا را به صورت دالبی در محیط اطراف پخش کنند. این تلویزیون از دو باند که هر کدام 10 وات قدرت تولید صدا دارد پشتیبانی می کند که در مجموع صدایی حدود 20 وات را تولید می کند که برای یک تلویزیون 50 اینچ مناسب است.
در رابطه با امکانات هومشند در این دستگاه نیز باید گفت چون که این تلویزیون از سری اسمارت یا هوشمند نیست و آپشن های تلویزیون های هوشمند را ندارد و از یک پردازشگر یک هسته ای پشتیبانی می کند. در رابطه با درگاه ها یا پورت های تلویزیون ال ای دی دوو مدل 50H1800NB نیز باید افزود که از پورت های USB، HDMI کامپوننت و کامپوزیت نیز که برای دستگاه قدیمی تر است نیز پشتیبانی میکند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

برچسب ها: تلویزیون دوو dle-50h1800nb , تلویزیون دوو 50 اینچ , تلویزیون led daewoo , قیمت انواع تلویزیون led دوو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط