2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-55H1800NB

مشخصات اصلی


سایز صفحه55 اینچ
نوع صفحهتخت
کیفیت تصویرFull HD
تعداد بلندگوها2 عدد
تعداد درگاه‌های USBیک عدد
ورودی آنتندارد
خروجی هدفوندارد
خروجی صدای دیجیتالدارد
قابلیت اتصال به دیواردارد
رابط هوشمندندارد
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)ندارد
بلوتوثندارد
قیمت: 8380000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

تلویزیون 55 اینچ دوو مدل 55H1800NB با قیمت استثنایی که دارد تواسنته در مدت کوتاهی طرفداران بسیار زیادی در بین مردم پیدا کند یک از ویژگی های این ال ای دی مدرن کیفیت تصویر FULL HD آن می باشد که کیفیت قابل قبول و خوبی را به شما ارائه می کند. در رابطه با رزولوشن این تلویزیون نیز باید افرود که از رزولوشن 1080 × 1920 پشتیبانی می کند که برای تلویزیونی با این ابعاد بسیار عالی می باشد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-55H1800NB دارای کیفیت تصویر Full HD است و صفحه نمایش تخت دارد که امکان تماشای تصاویر باکیفیتی را برایتان فراهم می‌کند؛ همچنین رزولوشن 1080×1920 و نسبت تصویر 16:9 (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها)، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد. این تلویزیون یک مدیا پلیر است و از فرمت‌های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می‌کند. درگاه‌های ارتباطی متنوع این محصول، اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اتصال دستگاه‌های دیگر را به این تلویزیون ممکن ساخته‌اند. این مدل یک عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد. پورت HDMI نیز اتصال سایز لوازم صوتی وتصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد. گیرنده‌ دیجیتال تعبیه‌ شده در این تلویزیون، کاربر را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی‌ نیاز می‌کند.

تلویزیون ال ای دی دوو مدل 55H1800NB با صفحه نمایش تخت خود زیبایی خاصی به منزل شما می بخشد و به راحتی با محیط اطراف ست میشود. همچنین شما تا زاویه 178 درجه از مرکز تلویزیون نیز می توانید تصویر را به صورت کاملا واضح تماشا کنید. در رابطه با سیستم صوتی تلویزیون های دوو نیز باید گفت که سیستم صوتی خوبی بر روی این تلویزیون ها نصب شده است و از کیفیت کافی برخوردار هستند و می توانند صدا را به صورت دالبی در محیط اطراف پخش کنند. این تلویزیون از دو باند که هر کدام 10 وات قدرت تولید صدا دارد پشتیبانی می کند که در مجموع صدایی حدود 20 وات را تولید می کند که برای یک تلویزیون 55 اینچ مناسب است.

با ما همراه باشید




برچسب ها: تلویزیون led daewoo , تلویزیون دوو dle-55h1800 , تلویزیون دوو 55h1800 , تلویزیون دوو 55 1800 , تلویزیون دوو 55 ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط