2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون ال ای دی مجیک تی وی مدل L43D1300

مشخصات اصلی


سایز صفحه43 اینچ
کیفیت تصویرFull HD
نوع صفحهتخت
قابلیت اتصال به دیواردارد
وزن (کیلوگرم)7
قیمت: 4500000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

حضور محصولات مجیک در بازار کره‌ی جنوبی از سال 1985 آغاز شد و این شرکت در مدتی کوتاه به جایگاه اولین تولیدکننده‌ی اجاق‌گاز در کشور کره رسید و سپس با تولید انواع لوازم خانگی توانست جایگاه خود را در بازار آن کشور به عنوان یک شرکت پیشرو در طراحی و تولید لوازم خانگی برقی ارتقا دهد. امروزه محصولات مجیک به 60 کشور دنیا صادر می‌شوند. افزون بر گواهینامه‌های بین‌المللی کیفیت و جوایز متعدد، گروه محصولات مجیک توانسته است سه جایزه‌ی برتر دنیا را در زمینه‌ی طراحی به خود اختصاص دهد.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون L43D1300 از سری محصولات Full HD برند Magic TV است که متناسب با نیاز طیف وسیعی از مشتریان، تولید و روانه‌ی بازار شده است. این محصول در اندازه 43 اینچی روانه بازار، متناسب با سالن‌های متوسط و کوچک است. می‌توانید این محصول را به‌وسیله‌ی پایه‌ی آن، روی میز تلویزیون قرار دهید یا برای استفاده‌ی بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید. رزولوشن 1080 x 1920 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب بوده و تصویری مناسب را به نمایش می‌گذارد. بنا به سلیقه‌ی خود، می‌توانید یکی از حالت‌های تصویر را انتخاب کرده و از تماشای آن لذت ببرید؛ همچنین زاویه‌ی گسترده‌ی دید این مدل، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌راحتی در حالت‌های مختلف به آن نگاه کنید. گفتنی است که این تلویزیون به دو اسپیکر مجهز است که توان خروجی صدای هرکدام 8 وات است و در مجموع می‌تواند 16 وات صدا تولید کند. این تلویزیون به یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است؛ این قطعه درواقع یک واسطه بین آنتن و تلویزیون محسوب شده و با تقویت کیفیت صفحه، تصویر بهتری را نمایش می‌دهد. این مدل برای سهولت کار کاربران، به درگاه USB و HDMI مجهز است که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های متنوع را فراهم می‌کند.



برچسب ها: تلویزیون مجیک قیمت , تلویزیون مجیک , تلویزیون led مجیک , تلویزیون مجیک 1300 , تلویزیون magic tv , چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط