2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون 40 اینچ شارپ مدل SA5200x

مشخصات اصلی


سایز صفحه40 اینچ
کیفیت تصویرFull HD
نوع صفحهتخت
تعداد بلندگوها2 عدد
تعداد درگاه‌های USB3 پورت
تعداد درگاه های HDMI1 پورت
وزن (کیلوگرم)7
قیمت: 3200000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون شارپ 40SA5200X محصولی با کیفیت تصویر Full HD است که وضوح مطلوب را در نمایشگر برایتان به ارمغان می‌آورد. موتور پردازشگر تصویر X2 Master Engine امکان خلق صحنه‌هایی با وضوح و شفافیت بالا را فراهم خواهد کرد. این موتور پردازشگر نویز و ناخالصی‌های موجود بر روی نمایشگر را در حد قابل توجهی کاهش می‌دهد تا صحنه‌ها به صورت طبیعی و با جزئیات دقیق برایتان به نمایش درآیند. سرعت رفرش 200 هرتز از مشخصات دیگر این تلویزیون می‌باشد که حرکت سریع و آرام را با حداکثر وضوح و کیفیت برایتان به نمایش خواهد گذاشت تا دیدن برگ‌های باد خورده و مسابقات اتومبیل رانی با جذابیت بیشتری دنبال نمایید. صدا در این تلویزیون 40 اینچ با توان 15 وات پخش می‌شود تا با وضوح و توان مناسب به گوشتان برسد و جزئیات کامل موسیقی و گفتگو را دریافت نمایید.

سیستم حفاظتی 7 گانه بر روی این تلویزیون نشان از استاندارد کیفیت بالای این محصول می‌باشد که در هر شرایطی می‌توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید. نمایش کلیه محتوای OSD با زبان فارسی بر روی این تلویزیون از ویژگی‌های مثبتی است که امکان ارائه کارایی راحت به شما را فراهم خواهد کرد تا تنظیمات را به راحتی در دست گرفته و منو را آنگونه که می‌خواهید تنظیم نمایید.

سیستم صوتی به عنوان مکمل سیستم تصویری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. سیستم صوتی شارپ 40SA5200X دو کاناله با دو اسپیکر 7.5 واتی قدرتمند توان صوتی 15 وات را دارد. فناوری‌های صوتی تلویزیون شارپ SA5200X مجهز به سیستم کاهنده نویز صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز می‌کند. خروجی هدفون و اتصال به سینماهای خانگی از طریق ورودی‌های HDMI در این محصول تعبیه شده است.

مزایای خرید تلویزیون 40SA5200X

  • سپر محافظتی 7 گانه
  • وضوح تصویر Full HD
  • پشتیبانی از منو با زبان فارسی
  • پخش صدای 15 وات به صورت همه‌جانبه
  • پنل نمایشگر VA با نور پس زمینه Direct LED
  • مجهز به موتور پردازشگر تصویر X2 Master Engine
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.



برچسب ها: تلویزیون 40 اینچ شارپ مدل SA5200x , تلویزیون 40 اینچ شارپ , ال ای دی شارپ 40 اینچ , ال ای دی شارپ قیمت , ال ای دی شارپ در بانه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط