صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون ایوولی 55 اینچ مدل 55ev200us

مشخصات اصلی


سایز صفحه55 اینچ
کیفیت تصویرUltra HD - 4K
وزن20 kg
رزولوشن1080 × 1920
مرورگر اینترنتدارد
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)دارد
اقلام همراهریموت کنترل - باطری-دفترچه راهنما
قفل کودکدارد
قابلیت اتصال به دیواردارد
تعداد درگاه‌های USBیک عدد
تعداد درگاه های HDMIدو عدد
قیمت: 5200000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

هوشمند بودن تلویزیون EV200 باعث می شود که شما به دنیایی از سرگرمی و هیجان دسترسی داشته باشید، وجود چندین برنامه از پیش نصب شده روی تلویزیون، امکان دانلود انواع فیلم، موزیک و سرگرمی از ویژگی های این تلویزیون هوشمند است، وجود مرورگر نیز به شما امکان می دهد هر آنچه را نیاز دارید جست و جو کنید، ببینید و دانلود کنید، می توانید فایلهای دانلود خود را هم بر روی حافظه داخلی 4 گیگابایتی تلویزیون هم بر روی حافظه خارجی ذخیره کنید.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون ایوولی مدل 55 EV200 یک تلویزیون هوشمند «SMART» است که از کیفیت تصویر فول اچ دی «4K» با رزولوشن 1080*1920 بهره می برد که تصاویری با وضوح بالا و با رنگ طبیعی را برای شما به نمایش می گذارد و دارای جلوه های تصویری از پیش تعیین شده (استاندارد، نرم، روشن، کاربر) است. اندازه تصویر هم در 5 حالت (هوشمند، پانوراما، خودکار، استاندارد) قابل انتخاب خواهد بود. تلویزیون ایوولی از رابط کاربری هوشمند برخوردار است و دارای سیستم عامل آندروید ورژن 8 می باشد حافظه رم 1 گیگابایتی و حفاظه داخلی 4 گیگی از نقاط قوت این تلویزیون به شمار می رود، همچنین شما می توانید گوشی همراه خود را به تلویزیون وصل کرده و محتویات را روی صفحه بزرگ 55 اینچی مشاهده کنید.



این تلویزیون ایتالیایی دارای طراحی جذاب و مدرنی است که می تواند ویوئی بسیار جذاب و شیکی از اتاق و یا نشیمن شما نمایش دهد، ایوولی برای طراحی دور تلویزیون از یک لعاب نقره ای استفاده کرده است که زیبایی خاصی به تلویزیون داده است و 55 EV200 را از آن حالت یکنواختی که سایر برندها استفاده می کنند جدا کرده است، ایوولی از دو پایه دوشاخه ای هم رنگ لعاب دور تلویزیون، برای ایستادن آن استفاده کرده است. همچنین از درگاه های ارتباطی متنوع بهره می برد که از مهمترین آنها درگاه ارتباطی «HDMI» است که وظیفه اتصال دستگاه های جدید به تلویزیون رو بر عهده دارد و می تواند صدا و تصویر را هم زمان و با کیفیت عالی انتقال دهد. این تلویزیون از دو ورودی HDMI پشتیبانی می کند.
درگاه بعدی درگاه ارتباطی USB است که از دو ورودی بهره می برد و شما می توانید بوسیله آن انواع فلاش مموری و هارد را به تلویزیون تان وصل کنید و از به اشتراک گذاشتن آن لذت ببرید، همچنین از طریق ورودی USB می توانید نسبت به بروز رسانی سیستم تلویزیون اقدام کنید. همچنین شبکه ارتباطی LAN ، ورودی آنتن، خروجی هدفون نیز در قسمت پشت دستگاه و در محل درگاه های ارتباطی قرار گرفته اند.

با ما همراه باشید




برچسب ها: تلویزیون ایوولی 55 اینچ مدل 55ev200us , تلویزیون ایوولی , تلویزیون ایوولی 55 اینچ , تلویزیون 55 اینچ ایوولی , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط