2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ال ای دی ال جی ۵۵ اینچ مدل ۶۳۰۰

مشخصات اصلی


سایز صفحه55 اینچ
کیفیت تصویر۴K Ultra HD
نوع صفحهتخت
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)دارد
مرورگر اینترنتدارد
تعداد درگاه‌های USBدو عدد
تعداد درگاه های HDMIسه عدد
وزن (کیلوگرم)13
قیمت: 6900000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون ال جی 55UK6300 یک تلویزیون کاملاً هوشمند و در عین حال حرفه‌ای می‌باشد که با جدیدترین امکانات روز دنیا عجین شده و به خدمت کاربران در آمده است. وجود بستر نرم‌افزاری یکی از پایه‌های محکم تلویزیون ال جی به شمار می‌رود که دست کاربر را از هر جهت برای دسترسی به برنامه‌های متنوع جهانی و همچنین بهره‌گیری از قابلیت‌های متنوعش را کاملاً باز نگه می‌دارد.

ال جی در سال 2016 تلویزیون‌های سری 6 از جدول خانواده کره‌ای UK را به یک شیوه و طراحی جذاب روانه بازار کرد. به عنوان مثال از روی نگاه به ظاهر طراحی تلویزیون 55UK6300 می‌توان به این نکته پی برد که ال جی در حد یک مدل میان‌رده و حتی بیشتر بر روی آن کار کرده است. در ابتدا با ذکر اینکه صفحه‌نمایش عریض 55 اینچ این تلویزیون مناسب برای سالن‌های بزرگ می‌باشد می‌خواهیم به دیزاین خوش طرح آن بپردازیم. صفحه‌‌نمایش کاملاً تخت همراه با فریم باریکی که دور تا دور صفحه‌‌ی اصلی تلویزیون را فراگرفته از خصوصیات ظاهری تلویزیون 55UK6300 ال جی به شمار می‌آیند.



بلندگوهای تلویزیون ال جی 55UK6300 از دو طرف و به صورت صدای دو جانبه در هر دو طرف تلویزیون عمل می‌کنند و به صورت کاملاً همه‌جانبه و فراگیر کاربر را از صدای قدرتمند بهره‌مند می‌سازد.‌ حالت پاک سازی صدا Clear Voice III با امکان از بین بردن صداهای اضافه و اعوجاج، کاربر را از صدایی با کیفیت و وضوح بالا بهره‌مند می‌سازد. همانطورکه گفتیم سیستم صوتی تلویزیون ال جی از نظر کیفیت صدا ثروتمند است اما اگر بخواهید صدایی متفاوت و صد البته گیرا تر را تجربه کنید می‌توانید از طریق درگاه اپتیکال با اتصال دیگر سیستم صوتی‌ها صدای تلویزیون را افزایش دهید.
همچنین همراه با این سیستم‌عامل تلویزیون تحت فرمان شماست و اگر برنامه‌ی مورد دلخواه خود را پیدا نکردید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه محتوا LG به سادگی هر چیزی را پیدا و دانلود کنید. به علاوه قابلیت نمایش برنامه‌هایی همچون برنامه‌های هیجان‌انگیز Netflix، LG AI TV، Freeview Play و همچنین Youtube توسط این تلویزیون قابل مشاهده می باشند. از همه اینها گذشته بخش هیجان‌انگیز تلویزیون 55UK6300 مربوط به هوش مصنوعی ThinQ AI می‌باشد. ال جی که از این خصوصیت به عنوان قابلیت مختص به خود با عنوان پردازش زبان طبیعی یاد می‌کند، به وسیله آن به راحتی می‌توانید خانه خود همراه با دستگاه‌های هوشمند را کنترل کنید. به بیان دیگر این قابلیت درست مانند هوش دوم کاربر عمل می‌کند و به وسیله آن می‌توانید به عنوان مثال به بررسی دمای اتاق بپردازید. تنها کافیست ریموت کنترل را در دست بگیرید سپس با‌ دستور به آن مانند هوش انسان به دستور شما گوش می‌دهد، فکر می‌کند و بعد از آن به فرمان شما پاسخ داده می‌شود. فارغ از اینها با اشاره به پردازنده چهار هسته‌ای تلویزیون 55UK6300 با پردازش هر چه بهتر برنامه‌ها کمک می‌کند و همچنین به اجرای روان هر برنامه همراه با تسهیل بخشیدن به روند آنها در تلاش برای بالا بردن کیفیت هر برنامه است.

با ما همراه باشید



برچسب ها: قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ اسمارت , قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ اسمارت 4k , قیمت ال ای دی ال جی k4 , ال ای دی ال جی 55 اینچ , چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط