2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل Q60

مشخصات اصلی


سایز صفحه نمایش65 اینچ
سال ساخت2019
وزن (کیلوگرم)32
جنس بدنهپلاستیک
توان خروجی صدا20 وات
تعداد ورودی USB 2 پورت
اشتراک گزاری هوشمند دارد
قیمت: 20500000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


سامسونگ از پنل 65 اینچ با رزولوشن 2160*3840 پیکسل در تلویزیون Samsung QLED TV 65Q60 استفاده کرده است. به لطف استفاده از 4K سرعت تصاویر و رنگ های ایجاد شده بسیار با کیفیت و غنی هستند. تلویزیون Samsng QLED 4K TV QA65Q60RAR قادر به پشتیبانی از فالی های HDR و HDR10 و HLG بوده و به لطف استفاده از فناوری Quantum HDR توانسته فایل های +HDR10 را نیز ساپورت نماید. Quantum Dot Color می تواند رنگ هایی با دامنه دینامیکی فوق العاده را ایجاد نموده و رنگ هایی با خلوص 100% ایجاد نماید و تلویزیون سامسونگ 65Q60 را به بهترین تصاویر ممکن رسانده است. تلویزیون Samsung QLED 4K Smart TV 65Q60 از سیستم عامل تایزن بهره گرفته و قادر به تشخیص فرمان های صوتی از طریق Bixby می باشد. سامسونگ از هوش مصنوعی AI Upscaling استفاده نموده و رنگ های مرده را با رنگ های پویا و با کیفیت در تلویزیون سامسونگ 65Q60 تعویض می نماید.

سامسوگ به تولید نمایشگر های با کیفیت معروف است و حتی در نمونه های میان رده و پایین رده نیز از برترین تکنولوژی های روز دنیا بهره گرفته است. حال که نوبت به سری QLED است، بدون شک سامسونگ تمام تلاش خود را کرده که این سری QLED را متفاوت با سایر تلویزیون ها روانه بازار نماید. کمپانی کره ای سامسونگ برای تلویزیون سامسونگ مدل QA65Q60 از برترین تکنولوژی های این کمپانی بهره گرفته است و توانسته بهترین تصاویر خروجی را به نمایش بگذارد.
سامسونگ از پنل 65 اینچ از نوع QLED در تلویزیون Samsung QLED TV 65Q60 بهره گرفته است. تاثیر گذار ترین قابلیت در نمایشگر، تعداد پیکسل ها هستند. استاندارد فورکا موجب شده، تعداد پیکسل های نمایشگر به بیش از 8 میلیون برسد و تصاویری سریع و درخشان را شاهد باشیم. کیفیت 4 برابر با تلویزیون فول اچ دی، موجب گشته سرعت تصاویر به نهایت رسیده و تصاویری دقیق و با سرعت واقعی و بدون لرزش به بیننده القا شود. تلویزیون 2019 و به روز Samsung QLED 4K TV 65Q60 به لطف استفاده از فرایند 4K توانسته تصاویری درخشان و پر نور را ایجاد نماید و از خستگی کاربر جلوگیری نماید. قابلیت فورکا موجب ایجاد رزولوشن 2160*3840 پیکسل در تلویزیون Samsung QLED 4K TV 65Q60 شده است.
تلویزیون Samsung 65Q60 به لطف استفاده از فرایند Quantum Dot می تواند رنگ های تیره و روشن را به نهایت رسانده و قادر است رنگ ها را با 100 درصد وضوح به نمایش بگذارد. با ایجاد میلیاردها سایه بیشترین وضوح را و درخشندگی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. کاربر با استفاده از Quantum Dot تجربه ای تکرار نشدنی با رنگ های کاملا طبیعی را خواهد داشت و تلویزیون Samsung 4K TV 65Q60 را به عنوان برترین تلویزیون با ارزش خرید بالا معرفی نموده است. همچنین تلویزیون با کمک فرایند Quantum Dot Color توانسته رنگ های بسیار غنی و با کیفیت را ایجاد نماید و کاربر را راضی نماید. از جمله مهمترین مزایای تکنولوژی کوانتوم دات کالر، تاثیر آن بر رنگ ها است و می تواند کاربر را شیفته ی خود نماید و رنگ هایی کاملا غنی و طبیعی را ایجاد نماید.


برچسب ها: قیمت تلویزیون سامسونگ q60 , تلویزیون سامسونگ 65 اینچ قیمت , تلويزيون 65 اينچ سامسونگ , تلويزيون 65 اينچ , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط