صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون 55 اینچ سونی مدل x8500g

مشخصات اصلی


سایز صفحه نمایش55 اینچ
تکنولوژی صفحهLCD
نوع صفحه نمایشتخت
کیفیت تصویرUltra HD - 4K
رزولوشن2160 × 3840
نوع رابط هوشمندAndroid
تعداد درگاه‌های USB3 عدد
تعداد درگاه های HDMI4 عدد
قیمت: 15500000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون 55 اینچ سونی مدل x8500g تصویر را با کیفیت 4K نمایش می‌دهد و قابلیت‌هایی دارد که به بهتر شدن کیفیت تصویر کمک می‌کنند.یکی از این فناوری‌ها، Dynamic Contrast Enhancer نام دارد که کنتراست تصویر را بهبود بخشیده و باعث می‌شود تصاویر واقعی‌تر به نظر برسند. دو فناوری دیگر هم با عناوین Motionflow XR 800 وLive Colour برای بهبود حرکت اجسام در تصویر و پالت رنگ تلویزیون طراحی شده‌اند. سیستم صوتی مدل KD-55X8500G توان خروجی 20 وات دارد. البته سیستم صوتی دستگاه از Dolby Digital، Dolby Digital Plus پشتیبانی می‌کند. مدل KD-55X8500G به درگاه‌های USB، HDMI و کامپوزیت مجهز است و قابلیت اتصال به Wifi نیز دارد.



تلویزیون 55 اینچ و 4k سونی مدل 55x8500g می‌تواند کیفیت Ultra HD – 4K را با رزولوشن 2160×3840 پیکسل ارائه دهد، اما فاقد قابلیت پخش فایل‌های ویدیویی 3 بعدی است. پشتیبانی نکردن از نمایش فایل‌های سه بعدی را نمی‌توان یک ضعف دانست و باید بدانید هنوز هم فایل‌های سه بعدی زیادی برای نمایش در دسترس قرار ندارند.
بد نیست به Dynamic Contrast Enhancer که یک فناوری کاربردی به حساب می‌آید هم اشاره کنیم. در حقیقت این فناوری باعث می‌شود کلیه تصاویر در حال نمایش به دلیل بهبود کنتراست، طبیعی‌تر جلوه کنند و می‌تواند تجربه خوبی را برای کاربران از تماشای یک ویدیو رقم بزند.
این تلویزیون هوشمند سونی توانسته استانداردهای صوتی را به دست آورد و بر اساس تست‌های انجام شده می‌توان گفت کیفیت صدای بسیار خوبی دارد، اما اگر علاقه‌مند به افزایش حجم و کیفیت صدا برای پخش هستید، می‌توانید از اسپیکرهای شخص ثالث هم استفاده کنید.


برچسب ها: تلویزیون 55 اینچ سونی , تلویزیون 55 اینچ سونی 4k , تلویزیون سونی 55 اینچ x8500g , تلویزیون 55 اینچ سونی قیمت , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط