2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65x8000g

مشخصات اصلی


سایز صفحه نمایش65 اینچ
کیفیت تصویر4K UHD
سیستم عاملAndroid
مرورگر وبدارد
فروشگاه محتوا (App Store)Google Play Store
تعداد پورت های HDMI4 پورت
تعداد پورت های USB3 پورت
لیست برنامه ها (EPG)دارد
ابعاد با پایه: (سانتی متر)146.3×90.9×33.6
وزن با پایه: (کیلوگرم)22
قیمت: 18000000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون 65 اینچ سونی مدل 65x8000g از جمله محصولات به روز و هوشمند این کمپانیست که در جدول براویا قرار گرفته شده است. این تلویزیون سونی دارای سیستم عامل اندروید می باشد که کاربر را به بخش های متنوع و کاربردی تلویزیون دعوت می کند. همچنین قابلیت اتصال به اینترنت از دو طریق Wi-Fi (اتصال بیسیم) و پورت LAN (اتصال از طریق کابل) توسط تلویزیون سونی میسر می باشد که به کمک هر کدام می توانید در بین صفحات اینترنت بگردید. از برجسته ترین خصوصیاتی که کمک به نمایش هر چه بهتر و دقیق تر رنگ ها و صحنه های طبیعی تصویر می کند، می توان به استاندارد کیفیت تصویر HDR اشاره کرد. تکنولوژی رنگ های زنده Live Colour همانطورکه از نامش پیداست رنگ ها را به صورت زنده نشان می دهد. بخش سیستم صدای تلویزیون سونی با بلندگوهایی از نوع Bass Reflex آمده اند که با توان صدای 20 می توانید به بهترین شکل از کیفیت راضی کننده صدای موسیقی های مورد علاقه خود نهایت استفاده را ببرید. همچنین حافظه ذخیره سازی نیز به نگه داری محتوا بر روی تلویزیون کمک می کند. علاوه بر این هر کدام از گیرنده های DVB-T و DVB-T2 هم در بین دیگر مشخصات تلویزیون سونی به چشم می خورند.

دارای نمایشگری با کیفیت تصویر 4K همراه با تعداد 2160×3840 پیکسل می باشد. در حال حاظر چنین کیفیت تصویری از نقطه قوت های تلویزیون سونی محسوب می‌شود، چرا که از نظر تعداد پیکسل ها ثروتمند است و بالاترین سطح از پیکسل ها را در بین تلویزیون های خانگی به خود اختصاص داده است. در واقع کیفیت تصویر 4K با چهار برابر بیشتر از پیکسل های FullHD بر روی صفحه نمایش تلویزیون سونی فعالیت می کند و شما می توانید تصاویر را به صورت زنده و طبیعی همراه با رنگ های جذاب مشاهده کنید.

یکی دیگر از راه های نشان دادن جزئیات در صفحه نمایش تلویزیون سونی 65X8000G موتور ارتقاء کیفیت تصویر 4K X-Reality™ PRO است که به لطف آن می توانید وارد دنیایی هیجان انگیز و پر از وضوح فوق‌العاده شوید. در واقع به کمک 4K X-Reality™ PRO هر پیکسل به صورت جداگانه با یک پایگاه داده تصویری خاص تجزیه و تحلیل می شود و به صورت مستقل از همدیگر بافت، کنتراست و رنگ را نشان می دهد. این موتور 4K X-Reality™ PRO سبب بالا بردن کیفیت پایین برنامه ها می شود و در نهایت شما می توانید تصاویر را در حد کیفیت تصویر 4K مشاهده نمایید.



برچسب ها: تلویزیون 65 اینچ سونی مدل x8000g , تلویزیون 65 اینچ سونی x8000g , تلویزیون 65 اینچ سونی , تلویزیون 65 اینچ , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط