2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
سینما خانگی 330 وات ال جی مدل LHD457

مشخصات اصلی


مجموع قدرت خروجی صدا 330 (وات)
کیفیت پخشFull HD
ورودی میکروفوندارد
قابلیت ضبط بر روی USBدارد
پخش سه‌بعدیدارد
وزن 2.3Kg
تعداد بلندگو4 عدد
قیمت: 3000000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

این نوع سینما خانگی به راحتی در فضای منزل چیده می‌شود و بدون لطمه زدن به دکوراسیون و یا ایجاد بی نظمی، پخش موسیقی‌ها و فیلم‌های مورد علاقه تان را با قدرت صوتی بالا و کیفیت بی نظیر امکان پذیر می‌کند. سینما خانگی LHD457 ال جی با سیستم صوتی دالبی دیجیتال و قدرت بالایی که دارد، به عنوان مکملی عالی برای تلویزیون‌تان محسوب می‌شود.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


سینما خانگی ال جی LHD457 یک سیستم 5.1 کاناله، صدا را از طریق 5 عدد بلندگو و یک ساب ووفر به اطراف پخش می‌کند. با قرار گیری درست بلندگوهای این سینما خانگی در مکان‌های مختلف، در هر نقطه از منزل می‌توان شنیدن آهنگ‌های مورد علاقه را با صدایی قدرتمند و با کیفیت تجربه کرد و از نهایت قدرت این سیستم بهره برد. وجود فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری ضامن خوبی برای پخش انواع محتویات مختلف می‌باشد. یکی از این فرمت‌های صوتی دالبی دیجیتال ( Dolby Digital ) نام دارد که با تفکیک صدا به صورت دقیق شما را به صدایی فراگیر و همه جانبه می‌رساند.

سینما خانگی LHD457 از لحاظ طراحی و دیزاین مجهز به ظاهری فوق العاده شیک و مجزا می باشد که به جرات می توان گفت واقعا تحسین بر انگیز است. هنگام استفاده از این سینما خانگی که مجهز به یک محل خروجی که بر روی بلندگوها تعبیه شده است متوجه صدای بسیار رسا و با کیفیت بالا خواهید شد. پایه ها به صورت مربعی شکل طراحی و به مرحله ی تولید رسیده اند و به شیوه ای طراحی و مهندسی بر روی آن خلاقیت به کار رفته است که پایه های مربعی قابلیت نگه داشتن بلندگو ها را داشته باشند و مانع تکان خوردن یا افتادن اسپیکرها شوند؛ در پشت این دستگاه LHD457 تعداد پورت ها ورودی وجود دارد که هر کدام وظیفه ای دارند. می توان به پورت USB و HDMI که برای اتصال به یک حافطه ی جانبی تعبیه و طراحی شده است استفاده می شود. همچنین مجهز به یک کنترل پنل است که در هر فاصله ای که قصد داشته باشید می توان برنامه ها را به اجرا در آورید.

شما می توانید سینما خانه خود را به دستگاه های تلفن همراه خود از طریق بلوتوث برای جریان صوتی بی سیم وصل کنید. شما می توانید آهنگ های CD و برنامه های رادیویی FM را روی USB خود ضبط کنید. با استفاده از اتصال Wi-Fi به دستگاه های تلفن همراه، صدا را با صدای بلند از طریق گوشی لذت ببرید.




برچسب ها: سینما خانگی ال جی مدل lhd457 , سینما خانگی ال جی , سینما خانگی , سینما خانگی ال جی lhd457 , سینما خانگی ال جی 330 وات ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط