2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
سینما خانگی سونی n9200

مشخصات اصلی


تعداد کانال5.1
وزن (کیلوگرم)20
توان خروجی1200 وات
ابعاد ساب ووفر26.5 × 43 × 26.5 سانتی‌متر
وای فای داخلیدارد
بلوتوثدارد
اقلام همراهدفترچه راهنما
قیمت: 12400000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


سینمای خانگی سونی n9200 یک سیستم‌صوتی پرقدرت برای منزل به‌حساب می‌آید. با تهیه‌ی آن و قراردادنش کنار تلویزیون، خیالتان بابت اجرای هر محتوایی که بخواهید، راحت می‌شود. این محصول از چهار اسپیکر ایستاده، یک ساب‌ووفر، یک اسپیکر مرکزی و یک کنسول کنترل‌کننده تشکیل شده است؛ درنتیجه صدای آن با یک ساب‌ووفر و پنج اسپیکر پخش می‌شود که سیستم‌صوتی 5.1 کاناله را تشکیل می‌دهد. درایو نوری این مدل، از دیسک‎های Blu-Ray و DVD پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند از فایل‌های باکیفیت و پرحجم خود استفاده کنند. در این محصول، فرمت‌های ویدیویی رایج و پرحجم پشتیبانی می‌شود و خیال کاربران از بابت پخش فایل‌ها راحت است.

نحوه‌ی اتصال این سینمای خانگی، یکی از دو راه خروجی HDMI و خروجی صدای اپتیکال است. با استفاده از پورت HDMI، می‌توانید دیسک‌های تصویری خود را پخش کنید و به‌واسطه‌ی خروجی صدای اپتیکال و تهیه‌ی کابل جداگانه، امکان پخش صدا فراهم می‌شود. جالب است بدانید سیستم‌های صوتی DTS و Dolby Digital، وظیفه‌ی تفکیک صدا را در کانال‌های متعدد به عهده دارند. این امر باعث می‌شود که با قراردادن اسپیکرها در مکان‌های مختلف و اطراف اتاق، صدایی سه‌بعدی به دست آید؛ یعنی، صدا هماهنگ با کاراکترها حرکت می‌کند و فضایی واقعی را به وجود می‌آورد. توان خروجی این دستگاه 1200 وات است و قدرت صدای بسیار زیادی را به پخش می‌گذارد. با بلندکردن صدا می‌توانید حضار را هیجان‌زده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این محصول، قابلیت Miracast است. با استفاده از آن می‌توانید تصویر درحال‌پخش را به اشتراک بگذارید. درمجموع، BDV-N9200 یک سینمای خانگی حرفه‌ای است و نیاز هر کاربر حرفه‌ای را برطرف می‌کند.



برچسب ها: سینما خانگی سونی n9200 , سینما خانگی سونی , سینما خانگی سونی بانه , سینما خانگی بانه , sony n9200 ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط