2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
سیستم صوتی سونی shake x10

مشخصات اصلی


برندSONY
توان صدا1200 وات
ورودی صوتی آنالوگدارد
ورودی میکروفوندارد
قابلیت ضبط بر روی USBدارد
ریموت کنترل سیستم صوتیدارد
خروجی کامپوزیتدارد
تایمر خوابدارد
قفل کودکدارد
قیمت: 7900000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

این یک سیستم صوتی جذاب و جدید است که توسط سونی تولید شده است. سیستم صوتی پیش روی شما با ترکیب امکانات گسترده ای از برخی لوازم صوتی و تصویری دیجیتال، یک مجموعه بسیار کامل در اختیار شما قرار می دهد

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


سیستم صوتی سونی shake x10 را می‌توان به عنوان یک سیستم صدای پر قدرت به کاربران حرفه‌ای پیشنهاد داد. در مورد سطح قدرت خروجی این دستگاه باید گفت که توان بالای آن به کمک فناوری‌های مختلف می‌تواند تجلی بخش مهمانی هایتان باشد. توییتر ( Tweeter ) و ساب‌ووفر ( Woofer ) داخلی این سیستم صوتی امکان تنظیم کردن بیشتر صدا را فراهم می‌کنند و اجازه می‌دهند تا سطح زیر و بم صدا هماهنگ با هم پخش شوند. اسپیکرهای این سیستم صوتی سونی دارای فناوری‌هایی نظیر S-Force front surround و ClearAudio+ است به همین خاطر شاهد صدای فراگیر، شفاف و تفکیک شده خواهیم بود. قدرت صدای سونی شیک X10 به دلیل قدرت بالایی که دارد می‌تواند پاسخگوی خانه‌هایی با متراژ بالا باشد.

شما می‌توانید بسته به محتوایی که نگاه می‌کنید، حالت صدا را تنظیم کنید. همچنین به منظور ایجاد سرگرمی بیشتر امکان تنظیم صدا روی حالت های هیجان انگیز DJ مانند Flanger، Isolator، Pan، Wah و Sampler وجود دارد.‌ سیستم صوتی سونی شیک X10D به یک درایو نوری داخلی مجهز است که دست کاربر را برای فراخوانی انواع دیسک‌های CD باز نگه می‌دارد تا با خیال آسوده بتواند محتوای MP3 مورد علاقه‌ی خود را با نهایت وضوح و شفافیت گوش دهد. یکی از جذاب ترین ویژگی‌ها در این سیستم صوتی، وجود قابلیت کارائوکه ( Karaoke ) می‌باشد؛ به کمک قابلیت کارائوکه به دنیای هیجان انگیز خوانندگی پا خواهید نهاد! برای به کار بردن این قابلیت، سونی SHAKE-X10 را به تلویزیونتان وصل کنید، یک دی وی دی کارائوکه با سیستم پخش کنید، سپس کلماتی را که روی تلویزیون نمایش داده می‌شوند را هماهنگ با آهنگ بخوانید.

وجود پورت های متنوع امکان اتصال لوازم و دستگاه های مختلف را فراهم می کند. ورودی HDMI معمول ترین نوع آن است. با این ورودی به سهولت صداهای فیلم ها برنامه های مورد علاقه خود را به صورت عمیق و قدرتمند تجربه کنید. به علاوه ورودی RCA نیز امکان این را می دهد که بتوانید با اتصال به تلویزیون از فیلم ها و کنسول های بازی با قدرت بیشتری لذت ببرید. علاوه بر اتصال کابلی، اتصال بی سیم نیز در این سیستم صوتی پشتیبانی شده است. از طریق NFC به سیستم صوتی قدرتمند SHAKE X10 وصل شده و موسیقی های مورد علاقه خود را پخش کنید . همچنین اتصال از طریق تکنولوژی بلوتوث ، نیز می توانید کارهای مشابه انجام دهید.

قدرت باورنکردی این سیستم تنها محدود به صدا و پخش آن نیست. خصوصیاتی همچون پشتیبانی از 300 پوشه ، 2000 قطعه آهنگ را نیز باید به این لیست اضافه نمود . سیستم صوتی سونی علاوه بر پخش اهنگ و فرمت های مختلف صوتی و تصویری، دارای قابلیت ضبط صدا با فرمت MP3 نیز می باشد.

چراغ های LED در اسپیکر سیستم صوتی سونی فضای محیط را بسیار جذاب و هیجان انگیز تر می کند. بلندگوهای سیستم صوتی SONY SHAKE X10 از نورپردازی چند رنگ برخوردار است . قدرت و سرعت عمل پرتاب نور این چراغ ها به قدری خوب است که هماهنگ با ریتم موسیقی و آهنگ اجرا می شود و ترکیب این دو هیجان باور نکردنی در شما ایجاد می کند. این سیستم صوتی قابلیت اتصال به گیتار را دارد. می توانید هنرنمایی خود را در مهمانی ها و جشن های دوستانه و خانوادگی به نمایش بگذارید. اجرای یک کنسرت خصوصی و کوچک در خانه به همراه میکروفون و راه اتصال گیتار به سیستم، امکان پذیر است.

برنامه SongPal یک اپلیکیشن است که سونی برای گوشی‌‌های هوشمند ارائه کرده و به کمک آن می‌توان کنترل بیشتری روی سونی شیک X10 داشته باشید. پس از اینکه گوشی خود را از طریق بلوتوث به این سیستم صوتی متصل کردید، همچنین می‌توانید برنامه ی SongPal را راه اندازی کنید و به دلخواه خود موسیقی و محتوای مورد علاقه‌تان را به آسانی و از راه دور پخش کنید. اپلیکیشن SongPal امکان دسترسی به آلبوم‌های موسیقی گسترده‌ا‌ی را فراهم می‌کند و همچنین تنظیمات سطح صدا و حالت خروج صدا هم توسط این برنامه به سادگی انجام می‌شود. سونی همچنین یک برنامه‌ی دیگری هم برای این سیستم صوتی در نظر گرفته است. اپلیکیشن Fiestable را می‌توانید برای کنترل مهمانی هایتان استفاده کنید. جلوه‌های DJ به کمک این برنامه به راحتی قابل تنظیم و تغییر است. تنظیمات DJ شامل حالت هایی مانند افکت Flanger ( صدای هواپیما )، حالت Isolator ( تولید باند فرکانس خاص )، افکت PAN ( افزایش صدای بلندگو ) و WAH ( بالا یا پایین بردن فرکانس یک فیلتر ) می‌باشد. جالب است بدانید ضمن امکان تنظیم افکت‌های DJ به کمک کنترل gesture، همچنین با استفاده از اپلیکیشن Fiestable این کار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. حتی تنظیم نور پردازی با رنگ‌‌های دلخواه و رقص نور هم توسط برنامه ی Fiestable انجام می‌شود.



برچسب ها: سیستم صوتی سونی بانه , سیستم صوتی سونی , سیستم صوتی سونی shake , سیستم صوتی سونی shake x10 ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط