2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون 50 اینچ و full hd سونی مدل 50w660f

مشخصات اصلی


سال عرضه2018
نوع تلویزیون ال ای دی
سیستم عامل Linux
کیفیت تصویر Full HD
ورودی HDMI2 عدد
ورودی USB2 عدد
سایز صفحه نمایش50 اینچ
وزن 11.4 کیلوگرم
قیمت: 10600000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون 50 اینچ و full hd سونی مدل 50w660f یکی از تلویزیون های 2018 شرکت سونی میباشد. محصولات سونی در زمینه صوت و تصویر از کیفیت خوبی برخوردار هستند. کیفیت تصویر خوب در کنار طراحی زیبا و صدای مناسب خرید محصولات سونی را به یک خرید مناسب برای شما تبدیل خواهد کرد. سونی W660F از صفحه نمایش LED برخوردار است. کیفیت تصویر این تلویزیون Full HD است و در کنار تکنولوژی های به کار رفته برای بهبود کیفیت تصویر در نهایت تصاویری باکیفیت و شفاف را روی صفحه نمایش ال ای دی این تلویزیون به نمایش میگذارد. یکی از تکنولوژی های مهم و کاریری در این تلویزیون میتوان به تکنولوژی HDR اشاره نمود. تلویزیون Full HD سونی W660F از تکنولوژی HDR فرمت های HDR10 و HLG پشتیبانی میکند. بهره مهندی از تکنولوژی هایی مانند X-Reality Pro و Motionflow XR در این تلویزیون به افزایش رزولوشن و وضوح تصویر کمک بسیاری میکند و شاهد صحنه هایی روان خواهید بود.

کیفیت تصویر از جمله ویژگی هایی است که در انتخاب یک تلویزیون نقش بسیار مهمی را ایفا میکند. وجود تکنولوژی های پیشرفته و مختلفی که در این تلویزیون برای بهبود کیفیت تصویر به کار رفته است در نهایت تصاویر بسیار با کیفیتی را تولید میکند. تلویزیون ال ای دی سونی W660F از کیفیت تصویر Full HD برخوردار است. رزولوشن تصویر این تلویزیون 1920 در 1080 پیکسل میباشد و تصاویر واضحی را نمایش میدهد. پشتیبانی از تکنولوژی HDR که یکی از مهم ترین تکنولوژی های به کار رفته در تلویزیون است در کنار صفحه نمایش LED در نهایت تصایر را با کیفیت بسیار مطلوبی به نمایش میگذارد.

این تلویزیون برای کاربرانی که هدفشان از خرید تلویزیون دیدن برنامه‌ها و همچنین انجام بازی های کنسول است بسیار مناسب است. در مورد سیستم صوتی این تلویزیون نیز می‌توان گفت که اگر چنین توان صوتی از برایتان کافی نیست، می‌توانید از طریق خروجی صوتی دیجیتال نوری تعبیه شده در تلویزیون، صدای تلویزیون را به حداکثر توان ممکن برسانید. با تمام این جوانب اگر نیازهایتان در چنین محدوده ای قرار دارند خرید تلویزیون Full HD 50W660F گزینه‌ای مناسب برایتان است.



برچسب ها: تلویزیون led سونی 50 اینچ , قیمت تلویزیون سونی 50 اینچ 660 , قیمت تلویزیون led سونی 50 اینچ , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط