2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون سونی مدل 55x8577g

مشخصات اصلی


سایز صفحه55 اینچ
نوع صفحهتخت
نوع تلویزیون ال ای دی
سال ساخت2019
وزن19.7 کیلوگرم
کیفیت تصویر4K Ultra HD
قیمت: 21400000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون X8577G سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2019 سونی می باشد. تلویزیون سونی X8577G دارای کیفیت تصویر 4K می باشد. دارای تکنولوژی HDR است و از فرمت های HDR10، HLG و Dolby Vision پشتیبانی می کند و تصاویر شگفت انگیزی تولید می کند. تلویزیون ال ای دی سونی 55X8577G از تکنولوژی TRILUMINOS و Live Colour برای تولید رنگ های واقعی و دقیق استفاده می کند تا تصاویر واقعی تر شوند. بلندگوهای آن از نوع Acoustic Multi-Audio هستند و از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. صدای خروجی این تلویزیون آکوستیک و فراگیر می باشد و لذت تماشای تلویزیون را دوچندان می کند. تلویزیون هوشمند سونی X8577G به سیستم عامل اندروید 8 مجهز شده و امکانات هوشمند بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

سونی از پردازنده های خود تحت عنوان X1 در تلویزیون های مدل X8577G استفاده کرده است.این پردازنده می تواند به طور همزمان دقت 4K را در کنار تکنولوژی HDR پردازش کند به عبارتی تمام تصاویر را به کیفیت 4K تبدیل میکند. یکی دیگر از ویژگی های این پردازنده، پردازش مبتنی بر شیئی در حالت HDR است. این پردازنده با پردازش بی وقفه جزییات را در تلویزیون X8577G به نمایش میگذارد. به کمک موتور 4K HDR Processor X1 تصاویر با رنگ های طبیعی، روشنایی مناسب و واقعی پخش میشوند.


امکان استفاده از قابلیت جستجوی صوتی در Google Play، یوتیوب، Netflix و … فراهم می‌باشد تا ارائه‌ی نتایج به صورت سریع و به راحتی انجام گیرد. زندگی هوشمند شما با وجود قابلیت Chromecast built-in، هوشمندانه‌تر دنبال می‌شود. این قابلیت اشتراک گذاری هوشمند، این امکان را به شما می‌دهد تا ویدئوها، بازی‌ها و برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود را از گوشی هوشمندتان، با کیفیت کامل و سرعت مطلوب به تلویزیون 55X8577G سونی انتقال داده و با کیفیت و وضوح بالاتر ببینید. این قابلیت امکان اتصال و انتقال اطلاعات از محصولات iOS و اندروید را دارد تا محتوای مورد علاقه‌ی خود را با تنوع بالا با این تلویزیون به اشتراک بگذارید. امکان دسترسی به Google Play Store، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و … کارایی برتری را به شما ارائه می‌دهد.
دستگاه های جانبی مانند دی وی دی پلیر، پلی استیشن، ساندبار و ... را از طریق پورت HDMI به تلویزیون ال ای دی سونی 55X8577G وصل کنید و همه را با یک ریموت کنترل هوشمند مدیریت کنید. طراحی زیبا و خوش دست ریموت کنترل سونی که به گیرنده صوتی نیز مجهز است مدیریت استفاده از برنامه های تلویزیون را بسیار راحت کرده است.



سونی با تولید و ارائه‌ی محصولات مختلف در سال 2019، تلویزیون‌های مختلفی را در رده‌های مختلف و با قیمت‌های مختلف را تولید و عرضه کرده است تا محدوده‌ی انتخاب وسیعی را در اختیار کاربران قرار دهد. این دسته از تلویزیون‌ها که با اضافه شدن حرف G در انتهای مدل نامبر مشخص می‌شوند، امکانات عالی و کیفیت تصویر متفاوتی را در قالب‌های مختلف ارائه خواهد داد که سلیقه و کارایی مورد انتظار شما همراه با هزینه‌ای که قرار است برای خرید تلویزیون داشته باشید، مدل انتخابیتان را مشخص خواهد کرد.


برچسب ها: تلویزیون سونی مدل 55x8577g , تلویزیون سونی , تلویزیون 55 اینچ سونی 55x8577g , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط