2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون oled سونی 55a8g

مشخصات اصلی


سال عرضه2019
نوع تلویزیونOLED
ویژگی های هوشمند (اسمارت)دارد
سیستم عاملاندروید
کیفیت تصویر4K
توان خروجی صدا50 وات
حافظه ذخیره سازی16 گیگابایت
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)دارد
قیمت: 45000000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون سونی 55A8G از مدل‌های شگفتی آوری است که در سال 2019 تولید و عرضه شده است. این تلویزیون قابلیت‌هایی را در اختیار گرفته است که پیش از کیفیت به نمایش در آمدن صحنه‌ها، به چشم می‌آیند. قابلیت‌های هوشمند بر روی این محصول شما را با جهانی دیگر از امکانات هوشمند روبه رو خواهد کرد. این تلویزیون خوش ساخت سونی از Alexa پشتیبانی خواهد کرد و امکانات اتصالات متنوع و دسترسی سریع به امکانات را به شما خواهد داد. قابلیت AirPlay 2 امکان اتصال محصولات اپل بدون نیاز به سیم را فراهم خواهد کرد تا رسانه‌های صوتی و تصویری فراوانی را در اختیار شما قرار دهد.
این تلویزیون OLED سونی صحنه‌ها را با کیفیت 4K به نمایش می‌گذارد تا صحنه‌هایی واقعی و با جزئیات غنی را مشاهده نمایید. رنگ‌ها بر روی این پنل نمایشگر و از طریق فناوری TRILUMINOS™ و پردازشگر X1™ Extreme با وضوح و تنوع بالایی به نمایش گذاشته خواهند شد و این امکان را به شما خواهند داد که صحنه‌هایی طبیعی را بر روی تلویزیون 55 اینچ و 4K سونی مدل 55A8G مشاهده نمایید. توان صوتی این محصول برابر 50 وات می‌باشد که با جاسازی مناسب اسپیکرها و ساب‌ووفر موجود این صدا از دل صحنه‌ها پخش خواهد شد. فناوری‌های موجود در این بخش به پخش صدای غنی، همه‌جانبه و در هماهنگی کامل با صحنه‌ها کمک خواهند کرد. طراحی در این تلویزیون به شیوه‌ای جذاب می‌باشد که قابلیت تغییر ارتفاع در پایه و همچنین ظرافت بیش از اندازه‌ی بدنه، نمایی لوکس به این مدل بخشیده است.

از دیگر قابلیت‌هایی که در تلویزیون 55A8G از آن استفاده شده Object-based HDR remaster نام دارد. این فناوری به هر شیء کنتراست خارق‌العاده‌ای می‌بخشد تا عمق تصاویر بیشتر شود و بافت و تصاویر به صورت زنده و طبیعی تولید گردند. علاوه بر این صحنه‌هایی که در آن‌ها تُن‌های رنگی مختلف، سایه‌ها و درجات مختلفی از نور دیده می‌شود با کمک فناوری Super Bit Mapping HDR با کیفیت تصویر بالایی به نمایش در خواهند آمد. در بخش قابلیت‌های ارتقاء تصویر این تلویزیون OLED سونی فناوری نرخ رفرش ( Motionflow ™ XR ) کمک خوبی به نمایش واضح و دقیق مسابقات ورزشی، فیلم‌های اکشن و سایر صحنه‌هایی که در آن اجسام مدام در حال پرتاب و حرکتند، می‌کند. این فناوری با تقسیم فایل مورد نظر به فریم‌های مختلف باعث می‌شود تا درج فریم‌های اضافی در بین فریم‌های اصلی به راحتی صورت گیرد و مشکل تاری و کشیدگی تصاویر برای همیشه برطرف گردد.



برچسب ها: تلویزیون سونی 55a8g , تلویزیون سونی بانه , قیمت تلویزیون سونی a8g , قیمت تلویزیون سونی 55a8g , sony a8g ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط