2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون سونی 65X8000G

مشخصات اصلی


نوع تلویزیون ال ای دی
سال عرضه2019
سیستم عاملاندروید
کیفیت تصویر4K
سایز صفحه نمایش65 اینچ
تعداد ورودی HDMI4
تعداد ورودی USB3
قیمت: 29400000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون سونی 65X8000G از تولیدات سال 2019 این برند خوش نام است که تصاویر را با وضوح 4K به نمایش خواهد گذاشت. دارای صفحه نمایش ال ای دی است و از تکنولوژی HDR پشتیبانی می کند. تلویزیون ال ای دی سونی X8000G رنگ های بسیار زنده ای تولید می کند و باعث می شود تصاویر واقعی تر به نظر برسند. تلویزیون هوشمند سونی X8000G دارای سیستم عامل اندروید نسخه 7 می باشد و امکانات هوشمند بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین از کیفیت صدای خوبی برخوردار است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند که با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته صدایی شفاف و فراگیر را ارائه می دهند.

ویژگی‌های صوتی تلویزیون 65X8000G
پخش صدا با توان مطلوب و به صورت واضح از هنرمندی‌های دیگری است که تلویزیون اسمارت و 65 اینچ X8000G سونی آن را با کیفیت بالا ارائه خواهد داد. مجموع فناوری‌های صوتی موجود بر روی این محصول این امکان را فراهم می‌کند تا در هر لحظه موسیقی پر از احساس و صدای گفتگوی واقعی را بشنوید. فناوری پاک سازی صدای ClearAudio+ بر روی تلویزیون 65X8000G به صورت خودکار صدا را پاک سازی خواهد کرد تا صدایی واقعی‌تر، عمیق‌تر و کاملاً شفاف را به گوشتان برساند. این فناوری امکان تفکیک پذیری کامل گفتگو و موسیقی را فراهم خواهد کرد تا هر یک از بخش‌های تشکیل دهنده‌ی صدا به صورت کامل و با دقت بالا به شما ارائه شود. صدای 20 واتی که از طریق دو اسپیکر Bass Reflex پخش می‌شود، از طریق فناوری‌های مختلف تقویت خواهد شد تا به صورت طبیعی و واضح پخش گردد.

فناوری S-Force Front Surround تنها به کمک دو اسپیکر موجود، صدایی فراگیر را پخش می‌کند. این فناوری با کارایی خاصش صدا را شبیه به سه بعدی ایجاد می‌کند تا به صورت 360 درجه در اطراف تلویزیون پخش گردد و تجربه‌ی سینما واقعی را به شما ارائه دهد. موتور بهبود دهنده‌ی دیجیتال DSEE فرکانس‌های از دست رفته به ویژه فرکانس‌های بالا را با حساسیت بالا بازسازی می‌کند تا در هنگام پخش محتوای صوتی و تصویری آنلاین و در حین انجام بازی، صدایی کامل و غنی به گوشتان برسد. مجموعه‌ی فناوری‌های دالبی نیز در تلویزیون 65X8000G امکان پخش صدای غنی و همه‌جانبه را فراهم می‌کنند.

اتصالات اسمارت و پورت‌های متنوع

امکانات اتصالی در تلویزیون اسمارت سونی 65X8000G در دو دسته اتصالات از طریق پورت‌ها و اتصالات هوشمند بی‌سیم قرار خواهند گرفت. شما می‌توانید با توجه به وسیله‌ای که در اختیار دارید و همچنین نوع اتصالی که قرار است انجام دهید، یکی از روش‌های اتصالی را انتخاب نمایید. فناوری Chromecast built-in امکان اتصال تلویزیون به گوشی اسمارت شما را فراهم خواهد کرد تا محتوای موجود بر روی آن را با سرعت و کیفیت بالا به نمایشگر پیشرفته‌ی این تلویزیون انتقال دهید. فناوری Video & TV SideView نیز از روش‌های اتصالی دیگری است که مدیریت تلویزیون را برایتان راحت‌تر می‌کند. پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4.1 این امکان را به شما می‌دهد تا اتصالی قوی را انجام دهید که با توجه به استفاده در اکثر محصولات موجود در حال حاضر از جمله ماوس، صفحه کلید، موبایل و …، کارایی عالی برایتان به همراه دارد و سرعت مطلوبی را در اختیارتان می‌گذارد.

جمع بندی
نقد و بررسی کامل تلویزیون 65X8000G سونی نشان از توانایی بالای این محصول در ارائه‌ی تمامی امکانات با عالی ترین کیفیت دارد. صدا و تصویر در این تلویزیون با کیفیت و وضوح عالی پخش خواهند شد تا حدی که طبیعی بودن آن‌ها سبب می‌شوند تا شما در دل صحنه‌ها و تصاویر در حال پخش قرار بگیرید. امکانات اسمارت معمول در این تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته‌اند و کارایی مطلوب را به شما می‌بخشند؛ هر چند که فناوری‌های جدید اسمارت در این محصول پشتیبانی نخواهند شد. این محصول یکی از برترین گزینه‌های موجود برای انتخاب و خرید تلویزیون می‌باشد، البته برندهای بزرگ تولید کننده محصولات دیگری را نیز در اختیارتان قرار داده‌اند تا انتخابی مناسب تر و با مطابقت کامل با خواسته‌هایتان داشته باشید.



برچسب ها: تلویزیون سونی مدل 65x8000g , قیمت تلویزیون سونی 65x8000g , قیمت تلویزیون سونی , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط