2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون شیائومی xiaomi tv 55m5-5asp

مشخصات اصلی


سال عرضه2020
نوع تلویزیونال ای دی
سیستم عاملاندروید
سایز صفحه55 اینچ
کیفیت تصویر4K
تعداد ورودی HDMI3 عدد
تعداد ورودی USB3 عدد
قیمت: 10050000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون شیائومی xiaomi tv 55m5-5asp یکی از تلویزیون های 2020 شیائومی می باشد. تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K HDR است. دارای زاویه دید گسترده و 178 درجه است. صفحه نمایش این تلویزیون 8 بیتی است و دارای عمق رنگ 16.7 میلیون می باشد. این میزان به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت خوب است اما برای تماشای محتوای HDR جدید ضعیف است. تلویزیون 4K شیائومی L55M5-5ASP دارای رزولوشن تصویر 3840x2160 است و از تکنولوژی HDR پشتیبانی می کند. تلویزیون 55L55M5-5ASP دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار است. شیائومی به کمک تکنولوژی Dolby Audio و Dolby DTS کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد تا شما صدای با کیفیتی را تجربه کنید. تلویزیون هوشمند شیائومی L55M5-5ASP دارای سیستم عامل اندروید نسخه 9 است و از حافظه داخلی 8 گیگابایت برخوردار است. همچنین دارای Chromecast داخلی است و شما را از خرید جداگانه آن بی نیاز می سازد. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال پیشرفته ای نیز می باشد. طراحی تلویزیون 55 اینچ شیائومی L55M5-5ASP مدرن و شیک است و حاشیه ها و پایه های آن از جنس فلز می باشد و کیفیت ساخت خوبی دارد.

یکی از هیجان انگیزترین قسمت های تلویزیون کنترل آن است. ابتدا اینکه یک کپی برداری زیبا و دلنشین از تلویزیون اپل است. یعنی دیگر از آن همه دکمه های بی مصرف کنترلهای قدیمی خبری نیست و ثانیاً از طریق بلوتوث قوی و کم مصرف نسخه ی 5 به تلویزیون متصل می شود. این به این معنی است که لازم نیست آن را به سمت تلویزیون نشانه بگیرید و حتی از پشت دیوار نیز کار می کند.

از نظر تعداد پورت ها نیز اوضاع خوب است. سه پورت USB2، سه پورت HDMI (یکی از آنها 4K است)، یک سوکت شبکه RJ45 ، یک ورودی AV، یک خروجی صدای پیشرفته ی S/PDIF، خروجی هدفون 3.5 میلیمتری و دو ورودی آنتن (یکی برای گیرنده ی دیجیتال نوع T و یکی برای نوع S) در پشت تلویزیون تعبیه شده که برای نیاز های یک تلویزیون هوشمند زیاد است.

می تی وی 4S دارای دو بلندگوی 10 واتی است. اگر بخواهید با دیگر تلویزیون های مطرح بازار مقایسه کنید، چیزی کم ندارد. خصوصاً اینکه از تکنولوژی های دالبی و DTS نیز پشتیبانی می کند. اگر به حجم صدای بالاتر نیاز دارید مجبورید به سراغ ساندبار بروید. چرا که کیفیت وحجم صدای می تی وی 4S در آخرین مرحله برای بلندگوی داخلی یک تلویزیون است.




برچسب ها: تلویزیون شیائومی l55m5-5asp , تلویزیون شیائومی بانه , تلویزیون شیائومی 55 , قیمت تلویزیون شیائومی 55 اینچ , تلویزیون شیائومی 2020 ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط