2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون سامسونگ مدل 65q70t

مشخصات اصلی


سال عرضه2020
سایز صفحه نمایش65 اینچ
نوع صفحهتخت
تعداد پورت های HDMI 4 پورت
تعداد پورت های USB 2 پورت
نوع تکنولوژی صفحه۴K QLED
سیستم عاملTizen
وزن 24.8 کیلوگرم
قیمت: 43000000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون سامسونگ 65Q70T از بهترین و محبوب‌ترین شاهکارهای این کمپانی کره‌ای است که با عرضه آن به بازار در سال 2020 تحولی عظیم در عرصه تکنولوژی را با خود به همراه آورد. سامسونگ با مجهز کردن این مدل تلویزیونش به فناوری QLED آن را از بسیاری از تلویزیون‌های دیگر که تا به حال تولید شده‌اند جدا کرد. صفحه‌نمایش 65 اینچ تلویزیون سامسونگ دارای وضوح تصویر 4K است که به کمک پردازنده Quantum Processor 4K آن تصاویر به صورت کاملاً طبیعی و زنده مشاهده می‌شوند. فرمت استاندارد تصویر Quantum HDR نیز در این بین به کمک ارائه رنگ‌های واقعی می‌آید به صورتیکه همراه با آن غرق در تصاویر با رنگ‌های جذاب می‌شوید. از دیگر خصوصیات برجسته QLED سامسونگ می‌توان به سرعت رفرش تصویر 120 هرتز اشاره کرد که لحظات سریع فیلم را بدون تاری بر روی صفحه‌نمایش نشان می‌دهد.

این تلویزیون با استفاده از میزان پیکسلهایی که در اختیار دارد می تواند محدوده وسیعی از رنگها را به نمایش بگذارد. در واقع با ترکیب رنگهای اصلی قادر به تولید هر رنگی که حتی تصور آن هم مشکل است می باشد. تلویزیون QLED سامسونگ 65Q70T کیفیت تصویر ۴K با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل را به معرض نمایش می گذارد. این کیفیت می تواند تصاویری دقیق و واضح به همراه جزئیات را به رخ تصویر بکشد. این کیفیت حدود ۸ میلیون پیکسل را برای نمایش دادن تصاویر جمع می کند و طبیعی است که این میزان پیکسل می تواند حتی ناپیداترین جزئیات تصاویر را هم به معرض نمایش بگذارد و طبیعی ترین و زنده ترین رنگ ها را ایجاد کند.

بهره مندی تلویزیون سامسونگ 65Q70T از صفحه نمایش QLED تصاویر باکیفیتی را به نمایش میگذارد. این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K HDR پشتیبانی میکند. پشتیبانی از از فناوری های مهم و پیشرفته در زمینه بهبود کیفیت تصویر مانند تکنولوژی HDR، Quantum Dot، Dual LED، پردازشگر Quantum Processor 4K و غیره در نهایت تصاویر با کیفیت، شفاف و واقعی را روی صفحه نمایش تلویزیون 65 اینچ سامسونگ Q70T به نمایش خواهد گذاشت. تلویزیون 4K سامسونگ 65Q70T کیفیت صدای خوبی دارد.با بهره مندی این تلویزیون از سیستم صوتی 2 کاناله و توان صوتی 20 وات و همچنین پشتیبانی از فناوری Dolby Digital Plus صدا به صورت فراگیر و با کیفیت خوبی به گوش میرسد. تلویزیون QLED سامسونگ Q70T هوشمند است و از سیستم عامل تایزن پشتیبانی میکند. به واسطه این سیستم عامل امکانات هوشمند مختلفی مانند وب گردی، تماشای شبکه های آنلاین فیلم، پشتیبانی از دستیار صوتی های گوگل، الکسا و Bixby در اختیار شما قرار میگیرد.

یکی از فناوری های فوق العاده ای که در تلویزیون جدید سامسونگ 65Q70T از آن استفاده شده است فناوری HDR کوانتومی است. تکنولوژی Quantum HDR صحنه ها را کاملا واقعی و بهتر از آنچه که تصور میکنید به نمایش میگذارد. تکنولوژی HDR یکی از مهمترین تکنولوژی هایی است که در تلویزیون های 4K سامسونگ از آن استفاده شده است. تلویزیون Samsung Q70T از فناوری Quantum HDR با فرمت های +HDR10 و HLG پشتیبانی میکند. به کمک این فناوری کنتراست تصویر افزایش یافته سایه ها، رنگ ها، میزان تاریکی و درخشندگی قسمت های مختلف تصویر مشخص میشود و تلویزیونی که این تکنولوژی را داشته باشد قادر به نمایش آنها می باشد. همچنین جزئیات قسمت های تاریک و روشن تصویر حفظ شده و تصاویر با کیفیت بیشتری ارائه می شوند. فناوری Quantum HDR نور پس زمینه را طوری تنظیم می کند که تمام سایه ها و حتی زیبایی واقعی درخشش نور خورشید را در صفحه نمایش 65 اینچ و QLED تلویزیون به راحتی مشاهده کنید. در تصویر زیر تفاوت نمایش تصاویر بین تلویزیون های عادی و تلویزیون QLED سامسونگ با فناوری Quantum HDR نمایش داده شده است.


بهره مندی از فناوری Adaptive Picture در تلویزیون حرفه ای سامسونگ 65Q70T این امکان را فراهم کرده است تا تلویزیون به کمک سنسور تشخیص میزان نور و با توجه به شرایط نوری محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد، نور صفحه نمایش تلویزیون را به صورت خودکار تنظیم کند. با تکنولوژی Adaptive Picture در تلویزیون Q70T سایز 65 اینچ اگر در روز محیط خانه شما از روشنایی زیادی برخوردار باشد، نور صفحه نمایش را روی حداکثر تنظیم می کند تا شما به راحتی بتوانید به تماشای تلویزیون بپردازید. همچنین در شب که نور محیط کم است، نور صفحه نمایش را کم می کند تا بهترین تجربه را از تماشای تصاویر روی صفحه نمایش این تلویزیون به دست آورید.
با استفاده از توانایی Active Voice Amplifier که در این تلویزیون 2020 کیولد سامسونگ کار گذاشته شده است صداها را در هر موقعیتی که هستید با وضوح بشنوید. این تلویزیون می تواند در شرایطی که در منزل صداهایی تولید می شود، به طور اتوماتیک وضوح گفتگوها را تنظیم نموده و کلمات به راحتی قابل شنیدن و تشخیص باشند. سامسونگ برای این منظور از یک آمپلی فایر فعال و هوشمند استفاده کرده است که وجود آن در این تلویزیون نشانه سطح بسیار بالای آن است.
OneRemote یا همان ریموت جادویی در تلویزیون سامسونگ 65Q70T می تواند تمام دستگاه های مرتبط را که به تلویزیون متصل می شوند به صورت خودکار شناسایی کرده و قابلیت کنترل این دستگاه را توسط همین ریموت کنترل فراهم می کند. ریموت کنترل OneRemote کمک خواهد کرد علاوه بر مدیریت راحت‌تر این تلویزیون، کنترل سایر دستگاه‌های متصل به تلویزیون را نیز در دست بگیرید و برای این کار به ریموت کنترل دیگری نیاز نخواهید داشت. همچنین این ریموت کنترل هوشمند امکان مدیریت تمامی پخش کننده‌های صوتی و تصویری متصل شده به تلویزیون را فراهم خواهد کرد و نیازی به ریموت سایر دستگاه ها نخواهد بود. با استفاده از این ریموت کنترل می‌توانید جستجوی صوتی نیز انجام دهید و برای تلویزیون فرمان صوتی ارسال نمایید.


یکی از قابلیت‌ های جدیدی که در تلویزیون‌ های سامسونگ با آن رو به رو هستیم، وجود حالت محیط یا Ambient می‌باشد. تلویزیون‌ های جدید کوانتوم ال ای دی سامسونگ را که به دیوار وصل نموده اید می‌ توانید مخفی کنید یا این که مانند یک تابلوی زیبا بر روی دیوار به زیبا تر کردن دکوراسیون خانه تان کمک کنند. حالت محیط نمای همیشگی و نه چندان جالب صفحه نمایش مشکی در حالت خاموش بودن تلویزیون را برطرف می‌ کند و باعث می‌ شود به جای آن یک تابلوی زیبا داشته باشید، در ضمن باید بگوییم تلویزیون 65Q70T در حالت Ambient مصرف انرژی بسیار کمی هم دارد، با این حالت می‌تواند با نمایش دادن یک عکس از دیوار پشت تلویزیون، مخفی شود. حتی می‌ توانید یک موسیقی هم پخش کنید تا فضا را آرام و دلچسب کنید. مورد دیگر اینکه حتی می توانید تصاویر زیبا یا عکس های خودتان را هم مانند یک قاب عکس دیجیتالی با این تلویزیون ۶۵ اینچ QLED به نمایش بگذارید و اطلاعات مفیدی مانند ساعت، تقویم و دمای هوای محیط را بر روی نمایشگر تلویزیون داشته باشید.
یکی از جدیدترین قابلیت‌های موجود در این محصول قابلیت Multi View می‌باشد که باعث می‌شود تا بتوانید صفحه نمایش را به دو بخش تقسیم کنید. بدین معنی که حضور این فناوری زمینه ساز این خواهد شد تا در صفحه نمایش بزرگ به طور همزمان آخرین اخبار و سریال را به طور همزمان در اختیار داشته باشید. این قابلیت به طور مساوی صفحه نمایش را به دو بخش تقسیم می کند. یعنی به طور کل شما با این قابلیت دو صفحه نمایش خواهید داشت. در یک بخش می توانید فیلمی که روی صفحه گوشیتان پخش می شود را روی صفحه نمایش تلویزیون ببینید و در آن یکی بخش، شخصی دیگر بازی کند، وبگردی کرده و یا به دیدن برنامه ی مورد علاقه اش بپردازد. تلویزیون 4K سامسونگ 65Q70T به شما این امکان را می دهد تا صفحه نمایش موبایل خود را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون پخش کنید و از تماشای آن لذت ببرید.



سخن آخر

با تمام نکات ریز و درشت درباره تلویزیون سامسونگ 65Q70T به این نتیجه می‌رسیم که رقیب خوبی برای سایر تلویزیون‌های بالارده سال 2020 است. بهتر است بگوییم این تلویزیون کیولد برای کاربران خاص طراحی شده، لذا شما نیز اگر انتظار زیادی از یک تلویزیون دارید، می‌توانید با اطمینان کار خود را به تلویزیون سامسونگ بسپارید. در این میان مشاوران بخش فروش ما هر ساعت و به صورت غیر حضوری پاسخ‌گو هستند که تنها با یک تماس ساده این مدل تلویزیون یا هر مدل دیگری را با اطمینان از اصلی بودن کالا و نیز با قیمتی مناسب‌تر از سایت‌های دیگر به صورت غیر حضوری تحویل بگیرید.


برچسب ها: تلویزیون سامسونگ 65 اینچ qled , قیمت تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4k تخت , تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4k , تلویزیون 65 اینچ سامسونگ ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط