2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون هایسنس مدل 55B7206

مشخصات اصلی


سایز صفحه نمایش55 اینچ
کیفیت تصویر4K
مرورگر اینترنتدارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)دارد
قابلیت اتصال به دیواردارد
قیمت: 10500000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

تلویزیون B7206 یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین تلویزیون های شرکت هایسنس است که در سال 2020 وارد بازار شده و دارای کیفیت تصویر فورکی UHD ،فناوری های Dobly Vision HDR, 4K HDR ،سیستم عامل Android ،دستیار صوتی( Google Assistant ),hdmi,usb و... می باشد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


معرفی تلویزیون 55 اینچ هایسنس مدل b7206


تلویزیون هوشمند b7206 یکی از جدیدترین تلویزیون های شرکت هایسنس می باشد که در سال 2020 به بازار عرضه و در اختیار کاربران قرار گرفته است. رزولوشن تصویر 3840x2160 پیکسل در کنار پشتیبانی از استاندارد HDR سبب شده تا شاهد کیفیت تصویر خوبی در آن باشیم. از فرمت های اچ دی آر موجود در تلویزیون هایسنس 55B7206UW می توان به Dolby Vision اشاره کرد که قادر است تصاویری سینمایی و خیره کننده را به بیننده نشان دهد. این مدل جزو تلویزیون های اندرویدی محسوب شده و مجهز به سیستم عامل اندروید 9 میباشد. این محصول امکان نصب برنامه های مختلف از فروشگاه گوگل پلی را داشته تا بسته به انتخاب خود نرم افزار مورد نظرتان را دریافت کنید. از دیگر ویژگی های آن می توان به پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل اشاره کرد تا با فرمان های صوتی امور مختلفی را انجام دهید.

برند hisense در این led از سیستم عامل Android استفاده کرده است که دارای برنامه های فراوانی بوده و از طریق آن می توانید به راحتی به هر انچه که می خواهید دسترسی داشته باشید.همچنین دارای برنامه های مانند google play ،Google Chrome ،Netflix،Yotube می باشد از طریق انها می توانید فیلم ها و برنامه های بسیاری را بر روی این صفحه نمایش 55 اینچ مشاهده کنید و تجربه متفاوت و بسیار هیجان انگیزی از تماشا تلویزیون داشته باشید.علاوه بر این می توانید محتوای گوشی خود را بر روی این ال ای دی قرار دهید و از تماشای انها در این تلویزیون فورکی لذت ببرید.پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل از ویژگی های دیگر این تلویزیون هایسنس می باشد که به شما امکان می دهد تا بتوانید تنها با صدای خود تلویزیون خود را کنترل و به جستجوی محتوای مورد نظر خود بپردازید.


برچسب ها: تلویزیون هایسنس , تلویزیون هایسنس ۵۵ اینچ قیمت , تلویزیون هایسنس ۵۵ اینچ 4k ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط