2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون 55 اینچ هایسنس 4K اسمارت مدل 55u8qf

مشخصات اصلی


سال عرضه2020
سایز صفحه نمایش55 اینچ
ویژگی های هوشمند (اسمارت) دارد
کیفیت تصویر4K
WiFiدارد
قابلیت اتصال به تلفن همراهدارد
قیمت: 18700000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون U8QF یکی از محصولات 2020 برند هایسنس می باشد. کیفیت تصویر در نظر گرفته شده برای آن 4K بوده که یعنی رزولوشن 3840x2160 پیکسل دارد. از تکنولوژی های به کار رفته در آن می توان به Quantum Dot اشاره کرد که به بخش رنگ در تلویزیون 55U8QF مربوط است. با استفاده از فناوری پیشرفته Full Array Local Dimming Pro صفحه به نواحی کوچکتر و بیشتری تقسیم خواهد شد تا کار کنترل و تنظیم روشنایی و کنتراست تصویر دقیق تر انجام شود. در این سری از سیستم عامل VIDAA U4.0 استفاده شده که علاوه بر برنامه های پیش فرض، قابلیت نصب برنامه های دیگر را نیزدارد. پردازشگر تصویر Hi-View Engine بکار رفته در این تلویزیون 4 هسته ای بوده و سرعت خوبی دارد.


هایسنس در این تلویزیون مانند دیگر محصولات خود از سیستم عامل ویدا استفاده کرده است این سیستم عامل مخصوص شرکت هایسنس می باشد که در واقع همان اندروید است که توسط هایسنس ارتقا داده شده است.این سیستم عامل از ویژگی های مهمی برخوردار است که به عنوان یک سرگرمی هم می توان از آن نام برد.با این سیستم عامل شما می توانید به اینترنت متصل شوید و برنامه و مطالب مورد نظر را جستجو و دانلود کنید و یا به انواع صفحات وب دسترسی داشته باشید و از برنامه های Net Flix و You Tube استفاده کنید که به صورت پیش فرض در این تلویزیون وجود دارند.به لطف این سیستم عامل شما می توانید گوشی همراه هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و محتویات آن را با تلویزیون مشاهده کنید یا تلویزیون را از طریق گوشی خود کنترل کنید .از دیگر ویزگی های این تلویزیون می توان به دستیار صوتی اشاره کرد که از طریق آن می توانید دستورات خود را از طریق پیام صوتی به تلویزیون ابلاغ کنید.

تلویزیون 55 اینچ هایسنس مدل U8QF دارای ظاهری بسیار ساده و شیک بوده و با پایه های سه شاخه دارای ثبات و استحکام کامل می باشد. فریم بسیار باریک دور پنل سبب ایجاد زاویه دید گسترده برای مخاطب شده به صورتی که در هنگام پخش محتوا کاملا محو می شود. با قرار گیری صفحه درگاه های ارتباطی در پشت پنل تلویزیون دیگر شاهد سیم های اضافی و نیز درهم برهمی در اطراف تلویزیون نخواهید بود. صدای این تلویزیون جمعا 20 وات است که از طریق دو خروجی مجزا در دو طرف تلویزیون پخش می شود. قابلیت های مختص کیفیت صدای این تلویزیون همچون Dolby Atoms و Dolby Audio سبب کاهش نویز های اضافی صدا و همچنین افزایش عمق و تفکیک صداها شده و در نهایت صدایی فراگیر در هنگام پخش محتواهای متخلف ارائه داده و تجربه ی شنیداری بی نظیری را برای مخاطب رقم خواهد زد.


برچسب ها: تلویزیون 55 اینچ هایسنس , تلویزیون 55 اینچ , تلویزیون hisense , تلویزیون 2020 هایسنس ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط