2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون هایسنس مدل 58A6100

مشخصات اصلی


سایز58 اینچ
نوع صفحهتخت
کیفیت تصویر4K
سیستم عاملVIDAA U 2.5
قابلیت اتصال به دیواردارد
قیمت: 11750000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون هایسنس 58A6100 تلویزیونی 58 اینچی است که توسط هایسنس تولید و روانه ی بازار شده است. از ابعاد 58 اینچی تلویزیون هایسنس مشخص است که برای سالن های بزرگ مناسب باشد و بهترین کارآیی را در سالن های بزرگ داشته باشد. کیفیت تصویری که تلویزیون هایسنس به سری a6100 بخشیده است، کیفیت تصویر فورکی 4k است. این کیفیت تصویر که جدیدترین استاندارد کیفیتی است می تواند تصاویری با کیفیت و پروضوح را به رخ تصویر بکشد. فناوری HDR نیز با افزایش دادن طیف رنگی تصویر و افزایش نسبت کنتراست، از محدوده ی وسیعی از رنگ ها پشتیبانی می کند و تصاویری با کیفیت و وضوح بالا را خلق خواهد کرد. برای سیستم صوتی تلویزیون هایسنس دو عدد اسپیکر 10 واتی در نظر گرفته شده است، که در مجموع صدایی به قدرت 20 وات را در محیط انتشار می دهند. سیستم صوتی نامبرده از فناوری های Dolby Audio و DTS پشتیبانی می کند تا صدا در کانال های صوتی متعدد تفکیک شده و پخش گردد. این فناوری ها حس سه بعدی بودن صدا و همه جانبه بودن صدا را به کاربر القا می کنند.


ناگفته نماند که تلویزیون هایسنس 58A6100 تلویزیون اسمارت و مبتنی بر سیستم عامل VIDAA U می باشد. این سیستم عامل امکاناتی نظیر مرورگر اینترنت، برنامه ها و شبکه های ویدیویی نتفلیکس و یوتیوب و ...و قابلیت اشتراک گذاری Anyview Cast و برنامه ی تلتسکت و راهنمای الکترونیکی برنامه EPG و حالت هتل Hotel Modus و ... را در اختیار تلویزیون هوشمند هایسنس قرار داده است. دو عدد درگاه USB و 3 عدد درگاه HDMI و درگاه های کامپوننت و کامپوزیت و خروجی صدای دیجیتال و ... نیز راه های ارتباط سیمی تلویزیون هایسنس به دستگاه های پخش کننده و حافظه های جانبی مختلف هستند.



اما امکان اشتراک گذاری هوشمند بر روی این محصول را می‌توان هیجان آورترین قابلیت‌ها بر روی این تلویزیون اعلام کرد. قابلیت اشتراک گذاری ANYVIEW CAST که نوعی دیگر از قابلیت‌های خاص تلویزیون هایسنس است. این فناوری امکان انتقال رسانه های صوتی و تصویری را از موبایل و یا هر وسیله‌ی اسمارت دیگری به تلویزیون فراهم خواهد کرد و این امکان را به شما می‌دهد تا تصاویر را بر روی نمایشگر 58 اینچ و با کیفیت فوق‌العاده مشاهده نمایید. این سیستم‌عامل که به صورت پیش فرض بر روی تلویزیون هایسنس 58A6100 نصب است و شما می‌توانید اپلیکیشن ها و بازی‌های مورد نظرتان را بر روی این تلویزیون نصب نمایید. پردازنده ی چهار هسته‌ای موجود بر روی این تلویزیون امکان پردازش سریع اطلاعات و هماهنگ کردن امکانات را با یکدیگر خواهد داد و سبب ایجاد حرکت صاف و انجام عملیات سریع در تلویزیون خواهد شد.



برچسب ها: قیمت تلویزیون هایسنس 58 اینچ , تلویزیون هایسنس 58 a6100 , تلویزیون هایسنس 58 اینچ , تلویزیون 58 اینچ بانه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط