2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ال ای دی هایسنس مدل A6500

مشخصات اصلی


سال عرضه2018
سایز صفحه نمایش65 اینچ
رنگ نقره ای
ویژگی های هوشمند (اسمارت) دارد
کیفیت تصویر4K
سیستم عاملvidaa
فروشگاه محتوا (App Store) دارد
قابلیت اتصال به تلفن همراهدارد
قیمت: 21000000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون هایسنس A6500 دارای صفحه نمایش 65 اینچ با کیفیت تصویر 4K و محدوده دینامیکی HDR یکی دیگر از محصولات شرکت هایسنس می باشد. برندهای متعددی به تولید انواع تلویزیون می پردازند و برای رقابت با سایر تولید کنندگان به ارائه ی نوآوری و ایجاد امکاناتی متفاوت برای محصولات خود مشغول اند. تلویزیون هایسنس 65A6500 نیز یکی از تلویزیون های 65 اینچی این برند است که با رابط هوشمند VIDDA طراحی و تولید شده است. با استفاده از برنامه هایی همچون مرورگر اینترنت ، Freeview Play، Netflix ، آمازون و یوتیوب می توانید در صفحات وب به گشت و گذار بپردازید. همچنین با استفاده از ورودی های HDMI، USB فایل های چند رسانه ای خود را به تلویزیون متصل نمایید و از محتوای درون آن لذت بی نهایت را ببرید. قابلیت اتصال به موبایل از طریق Anyview Cast به شما این امکان را می دهد تا هر برنامه ای را از گوشی موبایل خود به تلویزیون منتقل کنید و در صفحه بزرگ 65 اینچی گوشی همراه خود را یاری دهید.


تلویزیون 4K UHD هایسنس A6500 مجهز به پردازشگر قدرتمند 4 هسته ای میباشد. این پردازشگر به کمک تکنولوژی های به کار رفته در این تلویزیون تصاویر با کیفیت و فوق العاده ای را به نمایش میگذارد. پردازشگر چهار هسته ای هایسنس 65A6500 با پردازش قدرتمند لحظه به لحظه تصاویر، جزئیات بسیار دقیق و باور نکردی تصاویر را تولید می کند. به کمک این پردازنده از تماشای فیلم و برنامه های شبکه های مختلفی مانند یوتیوب، نتفلیکس و غیره با کیفیت 4K لذت ببرید.

HDR مخفف High Dynamic Range و به معنی محدوده ی دینامیکی گسترده است. یکی از استانداردهای کیفیت تصویر که کمک می کند تا رنگ ها مورد پردازش قرار بگیرند و با تفکیک پذیری آن ها شاهد رنگ هایی کاملا زنده خواهید بود، استاندارد کیفیت تصویر، HDR می باشد. این استاندارد از فرمت های تصویری همچون HDR10 و HLG پشتیبانی می کند و با تفکیک رنگ ها از همدیگر موجب می شود تا با رنگ هایی زنده و طبیعی بر روی نمایشگر مواجه شوید. HDR به طرز چشمگیری جزئیات را با کنتراست بالا و دقت رنگ برای تشخیص رنگ های واقعی تر به زندگی با سطح شگفت انگیزی افزایش می دهد. جزئیات در تاریک ترین نقاط یک تصویر به طور مساوی و نقاط بسیار روشن یک عکس از بین نمی رود.


از دیگر ویژگی های هوشمند تلویزیون هایسنس A6500 وجود برنامه های BBC iPlayer ، ITV Hub ، All 4 ، Demand UKTV می باشد که بدون نیاز به هیچ دستگاهی یا پرداخت هزینه ای می باشد. همچنین با استفاده از EPG (راهنمای برنامه الکتریکی) می توانید برنامه های هفت روز پیش را دوباره برایتان به نمایش در آورد.


اسپیکرهای این تلویزیون در مجموع قادر به تولید 30 وات صدا و امکان پیشتیبانی از Dolby Digital Plus می باشد. پشتیبانی از فرمت صوتی Dolby Digital Plus باعث می شود که بتوانید فیلم ها و یا هر فایل دیگری را که به این سیسم های صوتی مجهز شده اند، را در این تلویزون به اجرا در بیاورید. علاوه بر قدرت صوتی این تلویزیون کیفیتی برای تصویر این تلویزیون نیز در نظر گرفته شده است که به هنگام پخش برنامه های ورزشی مثلا دیدن فوتبال به طور خودکار تنظیمات تصویر و صدا را به طور کامل تنظیم می کند که باعث کاهش تاری حرکت می شود.


تلویزیون 65 اینچ هایسنس A6500 صحنه ها را صاف و بدون تاخیر به نمایش میگذارد. به کمک تکنولوژی MEMC سرعت انتقال تصاویر افزایش پیدا میکند. نویز و تاری تصاویر کاهش پیدا کرده و تصاویر صافی را در اختیار خواهید داشت. فناوری MEMC حرکت های سریع هنگام تماشای فیلم های اکشن یا برنامه های ورزشی و بازی را واقعی تر جلوه میدهد و دقت تصاویر حفظ شده و از شفافیت آنها کاسته نمیشود. این تکنولوژی برای کسانی که علاقمند به تماشای برنامه های ورزشی، فیلم ها و سریال های اکشن و مهم تر از همه کسانی که بازی می کنند، بسیار با اهمیت است.



برچسب ها: تلویزیون هایسنس , تلویزیون هایسنس 65 4k , تلویزیون هایسنس 65 اینچ , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط