صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون هایسنس 65u7a

مشخصات اصلی


سایز صفحه نمایش65 اینچ
اشترا گذاری هوشمند دارد
پشتیبانی از HDRدارد
اتصال به موبایل دارد
تعداد پورت های USB3 پورت
تعداد پورت های HDMI4 پورت
قابلیت ضبطدارد
قیمت: 25200000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

تلویزیون هایسنس 65U7A دارای کیفیت تصویر 4K، استاندارد تصویر HDR، پشتیبانی از فرمت صوتی Dolby Digital، سیستم عامل VIDAA، قابلیت اتصال به اینترنت و توان خروجی صدا 30 وات می باشد. از دیگر ویژگی های این تلویزیون اسمارت می توان به قابلیت اتصال به موبایل از طریق Anyview Cast، Miracast، پردازنده چهار هسته ای، پورت های USB ،HDMI و گیرنده دیجیتال DVB-T2 و DVB-T اشاره کرد.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


معرفی تلویزیون هایسنس 65U7A


تلویزیون هایسنس 65U7A محصول سال 2018 توسط شرکت هایسنس عرضه بازار های جهانی شده است. همان طور که اشاره کردیم این تلویزیون درای نمایشگر بزرگ 65 اینچ با کیفیت تصویر 4K است که تصاویر را با تعداد پیکسل های 3840x 2160 و استاندارد HDR ، پشتیبانی از فرمت HLG و فناوری Local dimming تصاویر بی نظیری را بر روی نمایشگر ال ای دی به نمایش می گذارد. یکی از پورت هایی که امروزه تمامی تلویزیون های هوشمند دارد پورت اترنت می باشد که با استفاده از آن می توانید به اینترنت وای فای منزلتان متصل شوید و در صفحات وب به گشتن بپردازید ، و در کنار برنامه هایی همچون Netflix ، YouTube ، Showmax و مرورگر Opera می توانید نهایت استفاده از اینترنت را ببرید. همچنین با استفاده از گیرنده ی دیجیتالی DVB-T و DVB-T2 می توانید از شبکه های متنوع استانی بهره مند و نهایت استفاده را ببرید.


کیفیت صدای باور نکردنی با سیستم صوتی تلویزیون هایسنس 65U7A


موقع مشاهده فیلم ها و موسیقی گوش دادن به صدای بلندگوهای آن بستگی دارد که قادر هستید شور و هیجان خاصی را در کاربر پدید آورید . تلویزیون هایسنس 65U7A از بلند گوهای دو کاناله با قدرت صوتی 20 وات این احتیاج را برای کاربر ایجاد خواهد کرد . همچنین بهره مندی از قابلیت Dolby Digital به بهبود کیفیت صدا کمک می کند تا کاربر صدا را به طور کاملا طبیعی و واضح به گوش برساند. سرانجام می توان بیان کرد به کمک سیستم صدای تلویزیون هایسنس صدای برنامه ها، فیلم ها و دیگر محتوا طبیعی و زنده به گوش خواهد رسید .


طراحی تلویزیون هایسنس 65U7A

این تلویزیون بسیار شیک و کلاسیک طراحی شده است تا با دیدن آن در همان نگاه اول عاشق آن شوید. تلویزیون 65U7A با یک پایه بسیار زیبا که از جنس آهن خالص است طراحی شده است. پایه این تلویزیون جلوه بی نظیری به تلویزیون بخشیده است و به راحتی می تواند وزن تلویزیون را تحمل کند و آن را نگه دارد. هچنین می توان تلویزیون را بر روی دیوار نصب کرد و در این حالت نیز از زیبایی های این تلویزیون لذت برد. اسپیکرهای تلویزیون 65U7A در پشت تلویزیون و در دو قسمت به صورت قرینه و در کنار پایه آن تعبیه شده است که بسیار زیبا به نظر می رسند و امواج صوتی را با قدرت بسیار مناسب پخش می کنند.


سیستم عامل تلویزیون هایسنس 65U7A

هایسنس برای هوشمند سازی تلویزیون های خود از سیستم عامل هوشمند و متفاوت استفاده کرده است که در این زمینه بسیار کمک کرده است. این شرکت در تلوزیون 65U7A از آخرین نسخه از سیستم عامل هوشمند Vidaa بهره گرفته است که با استفاده از آن می توان به کلیه برنامه و شبکه های تلویزیونی دسترسی داشت و آنها را به راحتی مدیریت کرد و از امکانات بسیار آن ها بهره برد. همچنین دسترسی به کانال های پرطرفدار Netfilx وYouTube می تواند این سیستم عامل را بسیار جذاب جلوه دهد. در این تلویزیون می توانید بر روی USB فیلم های مورد علاقه خود را ذخیره کنید و هر زمان که وقت داشتید از ان ها استفاده نمایید. یک Media Player قدرتمند برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربر به وسیله آن بتواند موزیک ویدیوهای مورد علاقه خود را به راحتی نگاه کند و از آن ها لذت ببرد این Media Player از اکثر فرمت های ویدیویی و صوتی پشتیبانی می کند و با عملکرد مناسب خود کار کاربر را بسیار راحت خواهد کرد. تلویزیون 65U7A دارای دستگاه گیرنده دیجیتال و آنالوگ DVB-T2/T/C/S2/S می باشد که به وسیله آن می توانید به کانال های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و ساعات زیادی را به تماشای برنامه های سرگرم کننده آن ها بپردازید.

این سیستم عامل دارای مرورگر OPERA می باشد که به راحتی می توان از آن استفاده کرد و با آن در صفحات وب به گشت و گذار بپردازید. با استفاده از برنامه Remote APP شما می توانید گوشی همراه خود را به یک ریموت کنترل برای تلویزیون 65U7A تبدیل کنید و هر زمان که لازم باشد از این قابلیت استفاده نمایید. همچنین سیستم عامل تلویزیون 65U7A دارای فروشگاهی برای دانلود برنامه های مورد نیاز شما می باشد تا شما با مراجعه به آن هر برنامه ای را که لازم داشته باشید بتوانبد به راحتی و با چند کلیک در سریع ترین زمان تهیه کنید. این سیستم عامل دارای حالت Sport Mode می باشد که با گذاشتن در این حالت شما می توانید مسابقات ورزشی را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید و حس حضور در ورزشگاه را داشته باشید.


برچسب ها: تلویزیون هایسنس 65u7a , قیمت تلویزیون هایسنس 65 اینچ 4k , ال ای دی هایسنس 65 اینچ , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط