2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون توشیبا مدل 32s1750

مشخصات اصلی


نوع صفحه نمایشال ای دی
سایز صفحه نمایش32 اینچ
توان خروجی صدا 12 وات
وزن4 کیلوگرم
سیستم صوتیدالبی دیجیتال
کیفیت تصویراچ دی
قیمت: 3150000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

تلویزیون توشیبا 32s1750 توشیبا از تلویزیون های این کمپانی ست که کیفیت بسیار بالایی دارد و با ظاهری اراسته و زیبا وارد بازار شده است. چهار چوب این تلویزیون را لبه های باریک فرا گرفته که در اطراف ان پایه های دو شاخه به شکل زیبایی خود را نمایان می سازند و بر شیک بودن تلویزیون افزوده اند.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون led توشیبا 32 اینچ مدل 32s1750 از مدل های پایین رده ی این کمپانی خاص است که با دارا بودن امکانات متنوع کارایی بالایی دارد. تلویزیون توشیبا 32S1750 در سایز 32 اینچ به تولید رسیده که متناسب اتاق های کوچک، مغازه و فروشگاه ها ست و تصاویری زیبا همراه با صدای بلند را به پخش می رساند. توشیبا برای این ال ای دی 32 اینچ کیفیت تصویر اچ دی hd را در نظر گرفته است که سال های زیادی ست به دنیای تلویزیون راه پیدا کرده است. اچ دی نمایشگری ست که بعد از صفحه نمایش سیاه و سفید ظهور کرده و رنگ جدیدی به دنیای تلویزیون بخشید.


نسبت تصویر تلویزیون 32S1750 توشیبا 9:16 ست و تصاویر در ابعاد مناسبی به اجرا در خواهند امد. با زاویه ی دید 176 درجه از تمامی جوانب تصاویری زیبا رویت خواهد شد و فرقی ندارد از چه زاویه ای به تصاویر بنگرید. این تلویزیون 32 اینچ از دو بلندگو 4 واتی بهره می برد و در نهایت صدای 8 واتی را پخش خواهد کرد. این میزان صدا متناسب ابعاد تلویزیون است و صدای بسیار بلند و با کیفیت را پخش خواهد نمود که با تصویر هماهنگ می یابد. در گذشته برای نگاه کردن کانال های صدا و سیما باید یک انتن بزرگ را در پشت بام قرار داد یا دستگاه های دیجیتالی را خریداری نمود، ولی تلویزیون های امروزی با دارا بودن گیرنده ی دیجیتال داخلی هر نوع شبکه ی صدا و سیما را پخش خواهند کرد. توشیبا هم مانند سایر مدل ها در تلویزیون 32S1750 گیرنده ی دیجیتال داخلی DVB-T / C / C2 / T2 را به کار برده است.


وجود یک عدد پورت USB، اتصال فلش ‌مموری و هارداکسترنال را میسر می‌ سازد؛ همچنین این درگاه‌ ها قادر به شارژکردن دستگاه‌ های دیجیتالی هستند. دو عدد پورت HDMI نیز امکان اتصال پخش‌کننده‌ های صوتی و تصویری ازجمله DVD Player و سینمای خانگی را فراهم کرده است. تعدد درگاه ‌های HDMI نیز معمولی است و کاربران می ‌توانند هم‌زمان دو پخش‌کننده و گیرنده را به تلویزیون متصل کنند. برای اتصال سیستم‌ های صوتی خود مانند ساندبار، سینمای خانگی و اسپیکر نیز می‌ توانید از درگاه اپتیکال این تلویزیون استفاده کنید. تلویزیون مدل 32S1750 توشیبا یک عدد درگاه هدفون دارد. این درگاه باعث می‌ شود بتوانید بدون ایجاد مزاحمت برای سایر افراد منزل، به تماشای تلویزیون بنشینید.




برچسب ها: تلویزیون توشیبا مدل 32s1750 , تلویزیون توشیبا 32 اینچ , بازرگانی چرو , تلویزیون led توشیبا 32 اینچ مدل 32s1750 ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط