2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
گوشی a01 سامسونگ

مشخصات اصلی


وزن 149 گرم
زمان معرفی دسامبر 2019
حافظه داخلی16 گیگابایت
نسخه سیستم عامل Android 10
قیمت: 3460000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

برند سامسونگ از قطب‌های اصلی بازار گوشی‌هوشمند است. سامسونگ جزو معدود برندهایی است که در تمامی بازه‌های قیمتی فعالیت داشته و گوشی آن کیفیت بالایی دارد. برای افرادی که قصد دارند گوشی هوشمند با برند معتبر تهیه کنند اما قصد ندارند هزینه زیادی برای آن بپردازند باید گوشی پایین‌رده تهیه کنند. گوشی پایین رده به معنای کیفیت پایین نیست بلکه تنها امکانات آن در حد گوشی ارزان قیمت ‌تر است. سامسونگ سری‌های بسیاری داشته و سری A یکی از سری‌های محبوب سامسونگ است.


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


گوشی a01 سامسونگ محصول مقرون به صرفه سامسونگ است که با صفحه‌نمایش تمام‌صفحه Infinity-V روانه بازار شده است. این محصول سامسونگ با نسخه سیستم‌عامل اندروید Android 10 روانه بازار شده است. صفحه‌نمایش استفاده‌ شده در این گوشی 5.7 اینچ با رزولوشن 1520 در 720 پیکسل است که با استفاده از فناوری PLS TFT تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 301 پیکسل را نشان می‌دهد. تراشه‌ی این محصول اسنپ‌دراگون 439 از تراشه‌های 12 نانومتری سامسونگ است که به همراه 2 گیگابایت رم عرضه می‌شود. تراشه‌ی گرافیکی Adreno 505 هم برای پخش ویدئو و بازی‌های سبک در این محصول درنظر گرفته شده است. این گوشی در ظرفیت 16 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را افزایش دهید. دوربین اصلی A10 سنسور 13 مگاپیکسلی دارد و از فلش LED برخوردار است. سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر از نوع حسگر عمق است و در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A10 را تشکیل داده‌اند. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی و درگاه شارژ microUSB از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.




برچسب ها: گوشی a01 , گوشی سامسونگ a10 , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط