2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
گوشی a10s سامسونگ

مشخصات اصلی


زمان معرفی 12 آوست 2019
وزن 168 گرم
تعداد سیم کارتدو سیم کارت
حافظه داخلی32 گیگابایت
مقدار RAM 2 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش 6.2 اینچ
نسخه سیستم عامل Andriod Pie 9.0
قیمت: 4160000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


گوشی موبایل Galaxy A10s از سری تولیدات مقرون‌به‌صرفه‌ سامسونگ است. تفاوت اصلی این گوشی با بیشتر اعضای خانواده A در استفاده از پنل IPS برای صفحه‌نمایش این محصول است. گوشی موبایل Galaxy A10s با صفحه‌نمایش IPS و پنل LCD به بازار عرضه شده است تا با قیمت تمام شده کم‌تری به دست طرفداران گوشی‌های سامسونگ برسد. البته سامسونگ همچنان تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این محصول سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (Pie) روانه بازار شده است تا محصولی به‌روز و مدرن به حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.2 اینچ با رزولوشن HD+ است که با استفاده از 16 میلیون رنگ را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 271 پیکسل را نشان می‌دهد و نسبت تصویر در آن 19:9است. تراشه‌ی این محصول، Helio P22 مدیاتک است که به همراه 2 گیگابایت رم عرضه می‌شود. این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو مناسب است و نمی‌توان از آن انتظار اجرای بازی‌های سنگین را داشت. تراشه‌ی گرافیکی PowerVR GE8320 هم برای این محصول درنظر گرفته شده است. این گوشی با ظرفیت 32 گیگابایتی عرضه شده است. دوربین اصلی A10s سنسور 13مگاپیکسلی دارد و فلش LED برخوردار است. این حسگر از نوع عریض (Wide) است و قابلیت عکاسی HDR را هم دارد. در کنار این حسگر یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی 8مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از نسخه پنجم از فناوری بلوتوث، درگاه ارتباطی microUSB و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این تازه‌وارد است که نشان از محصولی اقتصادی و مقرون‌به‌ضرفه دارند.



یکی از اصلی‌ترین مشکلات گوشی ‌A10 قرار گیری اسپیکر در قسمت پایین و در سمت چپ پشت گوشی بود. همین باعث شده بود تا اکثر اوقات دستتان روی اسپیکر قرار گیرد و صدای خفه و ناخوشایندی به گوشیتان برسد. سامسونگ برای این مدل جای اسپیکر را تغیر داده و حالا صدا با کیفیت بهتری پخش می‌شود. پورت microUSB این گوشی در قسمت پایینی قاب آن قرار گرفته است. پورت microUSB امروزه تقریباً فقط در گوشی‌های پایین‎رده دیده می‌‎شود که البته باتوجه به قیمت گوشی همین انتظار هم از آن می‌رفت. یکی دیگر از تغییرات این مدل نسبت به مدل قبلی، اضافه شدن حسگر اثر انگشت در وسط قاب‌پشتی است. این حسگر به صورتی طراحی شده تا انگشتتان اشتباهی روی دوربین قرار نگیرد و به مرور زمان استفاده از این حسگر برایتان آسان‌تر می‌شود.



برچسب ها: گوشی a10s قرمز , گوشی a10s سامسونگ , گوشی a10s 32gb , گوشی a10s قیمت , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط