2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون های 50اینج کره k-ELEc با سیستم اندروید 4K UK775v

مشخصات اصلی


محصولتلویزیون
مدل 50UK775V
سازندهاسمارت تلویزیون الک
اندازه صفحه نمایش50 اینچ
کیفیت تصویر 4K UltraHD
قیمت: 10300000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

توضیحات اجمالی تلویزیون الک 50UK775V

تلویزیون 50 اینچ الک مدل 50UK775V ساخت و مونتاژ کره در سال 2020 می باشد. این تلویزیون با کیفیت تصویر بالا Uitra HD 4K طرفداران زیادی را در جهان برای خود دست و پا کرده است. این تلویزیون در اندازه 50 اینچ50UK775V از سری 8 شرکت الکترونیک K-Elec میباشد . با استفاده از ریموت کنترل جادویی اش از فاصله بسیار دور می توان کانالها و صدا را تنظیم کرد. با استفاده از قابیلت و کارایی در این محصول سری 8 تلویزیون 50UK775V جذابیت و کارایی زیادی برای کاربرانش در فضای اینترنت به وجود آمده است.

این تلویزیون الک50UK775V دارای درگاه هاو پورتهای ورودی زیادی است که به وسیله آنها دستگاه های گوناگون و متعددی را به این تلویزیون متصل کرد. مهمترین خصوصیت این تلویزیون این است که دارای گیرنده دیجیتال سرخود و کانال های داخلی را دریافت می کند. این خصوصیات باعث شده که این محصول در ایران طرفداران زیادی داشته باشد.


سرویس دهی و خدمات رسانی در تمام نقاط کشور

10سال خدمات پس از فروش

ارسال به تمام نقاط کشور

برای مشاوره بیشتر به تلگرام _ اینستاگرام و پشتیبانی مراجعه فرمایید .

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


طراحی

تلویزیون الک 50UK775V در کشور کره جنوبی با سایز 50 اینچ و بهره گیری از طراحی زیبا و دیزاین خاص تولید شده است. مکان ظاهری و بیرونی آن طوری است که کمترین حاشیه را دارد. فقط یک فریم نازک در قاب است و بیشترین تصویر در معرض دید خود دارد. از این تلویزیون می توان هر دکوراسیون و مبلمانی استفاده کرد و هر کجا که خواستید استفاده می نمایید. و بلندگو ها و اسپیکر های باریک در قسمت پایین تلویزیون جلوه ای خاص به آن داده است. و صفحه نمایشی سیاه آن در هنگام خاموش بودن با کمترین انعکاس نور به ما تابلویی زیبا در هر مهمانی، خود را نشان می دهد. ورودی و خورجی ها همگی در پشت تلویزیون قرار دارند. و بیننده هیچ سیم یا کابلی در دیوار نمی بیند.

کیفیت صوتی

تلویزیون الک 50UK775V از 2 بلندگو 2 کاناله تشکیل شده که در قسمت پایین تلویزیون به شکلی زیبا تعبیه شده اند. قدرت هر کانال 10 وات می باشد که در مجموع این تلویزیون می تواند صدای خروجی 20 وات را به بیننده عرضه کند. که با توجه به سایز 50 اینچ درحد مناسبی است. استفاده از درگاه های ورودی و خارجی کابل های صوتی از جمله HDMI و کابل اپتیکال باعث می شوند که با اکثر سیستمهای صوتی جانبی مثل سینمای خانواده و ساندبار و ساب و وفر متصل می گردد.

که این باعث احساس زنده بودن، و خود را در وسط مسابقه در ورزشگاه بودن به بیننده می دهد. حالت پخش این تلویزیون الک 50UK775V به گونه ای است. که صدا را به میزان مساوی در همه اتاق و فضا پخش می کند. و در هنگام پخش به موسیقی و تماشای فیلم و سریال و مسابقات ورزشی از صدای دلنشین لذت می برد و خستگی را از تن و بدن بیرون میکند.

کیفیت تصویر تلویزیون الک 50UK775V

تصاویر در تلویزیون الک 50UK775V از کیفیت بالایی بر خوردارند. کیفیت رنگها به حالت استاندار میکند. زنده بودن و واقعی بودن رنگها به طور واضحی خود را نشان می دهد. نسبت تصویر بر صفحه نمایش 16.9 می باشد. دارای رزولوشن بالای 3840*2160 است. نسبت روشنایی 300(±10%) می باشد. لکنت تصویر توسط 60 هرتز نرخ تازه سازی تصاویر بر ثانیه رفع شود و روانی واضح در تصویر بوجود می آورد. زاویه دید مناسب در این تلویزیون به گونه ای است که در هر نما و زاویه ای که به تلویزیون نگاه کنید همان تصویر واقع را که در مرکز تلویزیون پخش می شود را می بیند. این تلویزیون از 4 پورت ورودی hdmi بر خوردار است. که قابلیت اتصال به دستگاه ها گیرنده حتی پخش تصویر را فراهم می کند و نیازی به تعویض پورتها برای وصل دستگاهی نیست.

اسمارت تلویزیون الک 50UK775V

تلویزیون الک 50UK775V دارای سیستم عامل اندروید است. قابلیت اتصال توسط وایرلس به اینترنت را دارد و کاربر می تواند از فضای اینترنت در اندازه صفحه نمایشی 50 اینچ لذت ببرد. سیستم عامل اندروید در تلویزیون الک 50UK775V جوابگوی نیاز های شما کاربران می باشد. برخورداری از مرور گر وب باعث می شود به راحتی کاربر در گوگل جست و جو کند. از دریافت برنامه های مورد نظر خود استفاده کند. می توان از برنامه های پخش فیلم Netflix و Amazon و حتی آپارات لذت ببرید.

حرف آخر تلویزیون الک 50UK775V

تولید تلویزیون الک 50UK775V در سال 2020 میباشد . تلویزیون الک 50UK775V از طراحی وظاهری شیک و لوکس برخوردار است که سیلی عظیم از مشتریان و کاربران را به سمت خود جلب نموده است. این تلویزیون الک 50UK775V از طراحی بسیار منحصر به فرد که امروز بیشترین نظرات را به سمت خود جلب میکند . این محصول مدرن از رزولوشن بسیار عالی 3840*2160 میباشد . که واضی و زیبایی بسیار شیک به صفحه نمایش تلویزیون خود می دهد.



برچسب ها: تلویزیون , تلویزیون 50 اینچ . تلویزیون الک , اسمارت تلویزیون الک , خرید تلویزیون , خرید تلویزیون الک , قیمت تلویزیون , قیمت تلویزیون الک ,

مشخصات فنی


اتصال به وای فایدارد
اتصال به بلوتوثدارد
ساخت سال2020

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط