2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ساندبار سامسونگ مدل T450

مشخصات اصلی


محصولساندبار
برندسامسونگ
مدلT450
مجموع قدرت صدا2000 وات
نوع اسپیکرتک عدد افقی
تعداد کانال2.1
قیمت: 5000000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

ساندبار سامسونگ

200وات

مدل T450

سرویس دهی و خدمات رسانی در تمام نقاط کشور

10سال خدمات پس از فروش

ارسال به تمام نقاط کشور

برای مشاوره بیشتر به تلگرام _ اینستاگرام و پشتیبانی مراجعه فرمایید .

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



ساندبار سامسونگ T450 یکی از کاربردی ترین ساندبار ها یا سیستم های صوتی است که در کنار تلویزیون می توان از آن استفاده کرد. این ساندبار توان کلی 200 وات را دارد . ساندبار T450 دارای 2 اسپیکر و یک ساب ووفر است که صدایی 2.1 کاناله را پخش می کند. در این ساندبار نیاز به وصل اسپیکر ها به ساندبار با سیم و یا کابل نیست و ارتباط صوتی و انتقال داده های صوتی به صورت بیسیم می باشد. رنگ مشکی این ساندبار با هر دکوراسیونی سازگاری خواهد داشت و و به زیباتر شدن فضا کمک می کند. ساندبار سامسونگ T450 قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد و می توان آن را پایین تر از تلویزیون بر روی دیوار نصب کرد. صدا در این ساندبار به صورت هوشمند پخش می دهد به این معنی که محتوا را تشخیص داده و متناسب با آن افکت های صوتی را پخش می کند. برای نمونه ویژگی GameMode را دارد که صدای بازی را مهیج با ووفر زیادی پخش می کند. قابلیت کنترل با یک ریموت در این ساندبار وجود دارد که باید پورت HDMI آن حداقل ویژگی ARC را داشته باشد. در این سیستم صدای 2.1 کاناله است اما می توان صدای 5.1 کاناله فشرده شده را نیز پخش کند.


اتصال با بلوتوث


می توان گفت که ساندبار جایگزین سینما خانگی شده است. هر چند ساندبار نمی تواند مانند سینما خانگی صدایی چند کاناله را پخش کند یعنی تعداد اسپیکر های آن کمتر است، اما چون وجهی زیبا به محیط می بخشد و با تلویزیون بیشتر هماهنگ خواهد بود به مراتب از آن بیشتر استفاده می شود. یک سینما خانگی محیط را با سیم ها و کابل های اتصال شلوغ می کند. ساندبار سامسونگ T450 دارای اتصال با بلوتوث است و برای اتصال اسپیکر ها به ساب ووفر به سیم نیازی نیست، تازه هر جایی می توان دو اسپیکر دیگر را قرار داد. این ویژگی ظرافت و زیبایی خاصی را دارد و از طرفی کیفیت صدا را افزایش می دهد.


ویژگی Game Mode در ساندبار T450


سامسونگ در تلویزیون های سری TU و یا QT خود از ویژگی Game Mode استفاده می کند. اما برای ساندبار ها هم این ویژگی را استفاده کرده است و به نظر می رسد سامسونگ در سال 2020 به بازی و حتی صدای بازی هم اهیمت زیادی را نهاده است. در این ساندبار ویژگی Game Mode به صورت اتوماتیک و صورت می گیرد. این ساندبار صدای بازی رابسیار با کیفیت و مهیج به گوش کاربر می رساند. در آن ژانر بازی و یا محتوا تشخیص داده شده و به صورت هوشمند افکت ها و دامنه صوتی برای پخش اعمال می شود. شور و هیجان بازی با این ساندبار چند برابر خواهد شد.



برچسب ها: ساندبار , ساندبار سامسونگ , ساندبار سامسونگ مدل T450 , خرید ساندبار , خرید ساندبار سامسونگ , قیمت ساندبار , قیمت ساندبار سامسونگ ,

مشخصات فنی


بلوتوثدارد
خروجی HDMIدارد
درگاه USBدارد
کنترل از راه دوردارد
باتریدارد
کابل اپتیکالدارد
دفترچه راهنمادارد

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط