2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون 85اینج سامسونگ

مشخصات اصلی


محصولتلویزیون
برند سامسونگ
مدل Q60A
کیفیت تصویر 4K
توان صوتی کل 20 وات
اسمارت دارد
سال ساخت 2021
نوع تلویزیون کیولد
ساختار پنل ال سی دی
اندازه صفحه نمایش 85 اینچ
قیمت: 63000000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

تلویزیون 85اینج سامسونگ

مدل 85Q60A

سرویس دهی و خدمات رسانی در تمام نقاط کشور

10 سال خدمات پس از فروش

ارسال به تمام نقاط کشور

برای مشاوره بیشتر به تلگرام _ اینستاگرام و‌پشتیبانی مراجعه فرمایید .


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون سامسونگ Q60A اخیرا وارد بازار شده است وکاربران تلویزیون می خواهند تفاوت این تلویزیون با مدل سال قبل یعنی تلویزیون سامسونگ Q60T را بدانند. در واقع این تلویزیون جایگزین تلویزیون سامسونگ Q60A شده است و تفاوت ها وشباهت هایی را با ان دارد. در تلویزیون 2021 سامسونگ مدل Q60A از نرخ نوسازی 60 هرتز بهره گرفته شده است و همانند تلویزیون سال قبل پردازنده کریستال 4K دارد. تلویزیون کیو 60 سامسونگ با اینکه از پنل VA استفاده می کند اما میزان کنتراست تصویر در آن هر چند فوق العاده است اما به نسبت تلویزیون Q60T کمتر می باشد. قابلیت ارتقای کیفیت تصویر دارد و می تواند رنگ های تصویر را بهتر از تلویزیون سال قبل نمایش دهد. در تلویزیون 60A سامسونگ زمان پاسخگویی و تاخیر در انتقال داده ها کم می باشد و از این نظر مورد پسند گیمر های حرفه ای خواهد بود. تلویزیون Q60 سامسونگ دو فناوری فوق العاده کاربردی دارد. یکی از این فناوری های Dual LED و دیگر QLED می باشد. صدای آن 20 وات بوده و قابلیت های صوتی متنوع دارد. سامسونگ در آن از Arc و eARC استفاده کرده است که صدای دیجیتال را بسیار با کیفیت بر روی ساندبار ها پخش می کند. دالبی اتمس هم با تلویزیون سامسونگ 85 اینچ Q60A پشتیبانی می شود اما فراموش نکنیم که دالبی اتمس در تلویزیون های سامسونگ با عنوان OTS نامگذاری شده است. تایزن با ورژن جدید و قابلیت هایی همچون game Bar و ریموت کنترل هوشمند خورشیدی مدل TE2180E می تواند به نسبت سال قبل بسیار کاراتر و جذاب تر باشد.


طراحی و نمای ظاهری در تلویزیون 85 اینچ سامسونگ Q60A

اولا Q60A پایه کنار بوده و پایه های آن کشویی می باشد. شما می توانید ارتفاع پایه ها را تنظیم کنید. یا تلویزیون مماس بر میز تلویزیون و یا بر روی آن با ارتفاع قرار می گیرد. در صورتی که در کنار تلویزیون از ساندبار استفاده شود معمولا ارتفاع پایه ها را زیاد تنظیم می کنند. به صورت کلی 85Q60A از پلاستیک ساخته شده است و طراحی ساده ای دارد. در آن پورت های در کناره قاب هستند به استثنای پورت HDMI شماره سوم و پورت اپتیکال که با هم در پشت تلویزیون واقع شده اند. پایه های Samsung Qled Q60A شبیه به تلویزیون سال قبل نبوده و تا حدودی به پایه در تلویزیون سامسونگ TU7000 شبیه می باشند. حاشیه صفحه نمایش در این تلویزیون 0.9 سانتیمتر و میزان ضخامت قاب تلویزیون برابر با 7.1 سانتیمتر می باشد.

صفحه نمایش VA و کنتراست در تلویزیون 85 اینچ سامسونگ Q60A

در تلویزیون سامسونگ کیو 60 آ پنل با آرایش پیکسلی عمودی می تواند کنتراست بالایی را نمایش دهد. کنتراست تلویزیون برای تماشای فیلم ها می تواند جذابیت زیادی را ایجاد کند. شما زمانی که با این تلویزیون در یک فضای کم نور تصاویر را تماشا می کنید، جزئیات زیادی را می توانید مشاهده کنید. کنتراست به معنی تفاوت میان روشن و تیره است و زیاد بودن آن به معنی افزایش دامنه رنگی خاکستری می باشد.

نورپردازی Edge با فناوری نقطه کوانتومی

سامسونگ در تلویزیون های کیولد خود و مدل Q60A از کیولد استفاده می کند. کیولد یک لایه از ذرات نانو کریستال است که رنگ را شدت بخشیده و به همین دلیل به ان کوانتوم دات می گویند. این ویژگی وجب می شود تا رنگ ها در دامنه ای بیشتر نمایش داده شوند. نمایش رنگ در تلویزیون های کیولد با دامنه و یا Color Gamut بیشتری نمایش داده می شود و تلویزیون 85Q60A توانسته امتیاز بیشتر از 7.6 را در مبنای 10 کسب کند.


تکنولوژی Dual LED در تلویزیون 85 اینچ 2021 سامسونگ

تلویزیون های میان رده سامسونگ مانند تلویزیون Q60A و یا تلویزیون Q70A دارای فناوری Dual LED هستند. این فناوری به این صورت است که در برد ال ای دی از دو لامپ LED در یک نقطه استفاده شده است که یکی نور سفید برفی و دیگری نور زرد را انتشار می دهد و به همین دلیل به آن ال ای دی دوتایی نیز نمی گویند. این فناوری تفاوت میان رنگ های یک دامنه مانند رنگ های پر رنگ و کم رنگ را افزایش می دهد.

پردازنده کریستال 4K و نرخ نوسازی 60 هرتز

تلویزیون سامسونگ Q60A دارای نرخ نوسازی 60 هرتز است و این یعنی در هر ثانیه 60 بار فریم تصویر را بر روی پنل نمایش می دهد. تلویزیون 85Q60a از نرخ فریم های موجود در بازار به خوبی پشتیبانی می کند. نرخ فریم تولیدی از منابع مانند دستگاه سی دی و یا دی وی دی 24 فریم می باشد و نرخ فریم محتوای موجود در اینترنت هم 60 فریم در ثانیه است. کنسول های بازی هم اکثر نرخ فریم 60 فریم در ثانیه را دارند، همه این محتوا ها با تلویزیون سامسونگ 2021 مدل Q60A بدون نویز و بلور نمایش داده می شوند.. تلویزیون سامسونگ Q60A دارای قابلیت Motion Excelerator می باشد که می تواند محتوای 120 فریم در ثانیه با قابلیت و کارایی فوق العاده ای با همان فرکانس native نمایش دهد.

محتوای دینامیکی در تلویزیون 85 اینچ 85Q60A

خوشبختانه تلویزیون سامسونگ Q60A دارای روشنایی قابل قبول برای محتوای دینامیکی حالا چه استاندارد مانند SDR و یا دینامیکی رده بالا مانند HDR می باشد. تلویزیون 85 اینچ 85Q60A می تواند با روشنایی محیط مقابله کند و تصویر را بسیار روشن نمایش دهد. تلویزیون سامسونگ Q60A با توجه به روشنایی که دارد می تواند برای نمایش شو های تلویزیونی و یا تصاویر روشن بسیار کارا باشد.

صدای دالبی اتمس یا OTS با تلویزیون Samsung Qled 85Q60A

سامسونگ در تلویزیون 85 اینچ کیو 60 آ از صدای 20 وات بهره برده است. اگر شما به صدایی بیشتر نیاز دارید می توانید از پورت HDMI با ویژگی ARC و یا eARC استفاده کنید. ساندبار را می توان با همین پورت به تلویزیون وصل کرد. تلویزیون Qled Q60A از دالبی اتمس یا صدای سه بعدی، دالبی دیجیتال و یا DTS پشتیبانی می کند . دالبی اتمی از دالبی دیجیتال کیفیت 3 بعدی بیشتری را دراد اما کمتر موجود می باشد. بیشتر محتوا دارای دالبی دیجیتال و DTS می باشند که تلویزیون سامسونگ به خوبی آن ها را انتشار می دهد.


امکانات هوشمند با تایزن و ریموت خورشیدی با تلویزیون های کیولد سال 2021 سامسونگ

یکی از قابلیت هایی که در تلویزیون Q60A تولید 2021 سامسونگ اتخاذ شده است ، تایزن ورژن جدید می باشد. در آن از قابلیت های بیشتری برای کارایی بازی استفاده شده است. اولا تم منو تغییر کرده است و دوما به جای Game Mode از Game Bar بهره برده شده است. الکسا، گوگل اسیستنت و جستجوی صوتی با Q60A به خوبی اجرا و پشتیبانی می شود. ریموت خورشیدی طراحی ارگونومیکی تر دارد و با نور خورشید هم شارژ می شود. همانند مدل سال قبل بر روی آن کمتر از دکمه استفاده شده است و در پایین آن سوکت USB نوع C دارد که با برق از طریق آن شارژ می شود.



برچسب ها: تلویزیون , تلویزیون سامسونگ , تلویزیون سامسونگ 85 اینچ , تلویزیون سامسونگ 85 اینچ مدل Q60A , خرید تلویزیون سامسونگ , خرید تلویزیون سامسونگ 85 اینچ , قیمت ت ,

مشخصات فنی


Bit Depth پنل8 بیت
آرایش پیکسل پنل عمودی(VA)
زاویه دید متوسط
شکل پنل تخت
نور پردازی Edge
نوع لامپ LEDدوتایی LED

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط