صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون 40اینج بست

مشخصات اصلی


محصولتلویزیون
برند بست
سایز صفحه 40 اینچ
تکنولوژی صفحهLED
نوع صفحه تخت
کیفیت تصویر ‌Full HD
رزولوشن 1080 × 1920
HDRندارد
نسبت تصویر 16:9
قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر ندارد
3Dندارد
زاویه دید 170 درجه
زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه
سایر توضیحات تصویر رزولوشن : 2 میلیون پیکسل دارای قابلیت ضبط برنامه قابلیت ماشین زمان تلتکست
قیمت: 5200000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

تلویزیون 40اینج بست
سرویس دهی و خدمات رسانی در تمام نقاط کشور
10 سال خدمات پس از فروش
ارسال به تمام نقاط کشور
برای مشاوره بیشتر به تلگرام _ اینستاگرام و‌پشتیبانی مراجعه فرمایید .

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون مدل 40BN2070J با سایز 40 اینچی یک تلویزیون با صفحه تخت میباشد که از فناوری LED بهره میبرد. تلویزیون مدل 40BN2070J از یک قاب بهره میبرد که علاوه بر زیبایی از استحکام بالایی نیز برخوردار میباشد. امروزه شرکت ها سعی بر این دارند که حاشیه را در لبه های تلویزیون به حداقل برسانند . برای این تلویزیون دو پایه رو میزی تعبیه شده است که دارای کیفیت ساخت مطلوبی میباشد. این پایه دارای جنس و رنگی میباشند که با قاب تلویزیون هماهنگی دارد. همچنین می توان این تلویزیون را به دیوار نصب کرد. در قسمت پایین تلویزیون 2 عدد بلندگو قرار دارد و در قسمت پشتی تلویزیون درگاه های ارتباطی متعددی وجود دارد. 40BN2070J در کیفیت صدا هم مانند تصویر، دارای کیفیتی عالی میباشد. این بلندگوها در قسمت پایین تلویزیون قرار گرفته است که میتواند آن را جایگزین یک پخش کننده ی موسیقی در محیط های کوچک کند. این سیستم صوتی را میتوان در بسیاری از تلویزیون های با این اندازه که تولیدکنندگان در سطح جهانی میسازند، مشاهده کرد؛ سیستم صوتی که میتواند صدایی شفاف و قدرتمند را به گوش شما برساند.

کیفیت تصویر و صدا در تلویزیون تلویزیون مدل

40BN2070J از محصولاتی است که از تصاویر Full HD پشتیبانی می کند و می تواند فیلم، سریال یا هر فایل تصویری دیگر را با کیفیت Full HD نمایش دهد. تلویزیون مدل 40BN2070J دارای تکنولوژی صفحه LED میباشد. این تلویزیون با مدل 40BN2070J دارای رزولوشن 1080×1920 میباشد.

امکانات مهم در تلویزیون

تلویزیون مدل 40BN2070J از رابط هوشمند اندروید برخوردار نمی باشد. درگاه های ارتباطی تلویزیون LED مدل 40BN2070J از نوع HDMI و USB می باشد که دارای یک درگاه USB و دو درگاه HDMI می باشد. این مدل تلویزیون از ورودی هدفون برخوردار است که میتوان فیلم ، سریال و یا فایل های آموزشی را با هدفون گوش داد.


برچسب ها: تلویزیون , تلویزیون بست , تلویزیون 40 اینچ بست , خرید تلویزیون بست , خرید تلویزیون 40 اینچ بست , تلویزیون 40 اینچ ,

مشخصات فنی


سیستم صوتی 2 کاناله
تعداد بلندگو 2 عدد
توان خروجی کلی صدا 16 وات
توان هر بلندگو 8 وات
ساب ووفرندارد
تعداد ساب ووفر صفر
توان کلی ساب ووفر صفر
استاندارد های صوتی Dolby Digital , Dolby , Surround

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط