صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون 65 اینچ شارپ ژاپن

مشخصات اصلی


محصولتلویزیون
برند شارپ
مدل DL6MX
کشور سازنده چین
ساخت 2021
رنگ ترکیب رنگ مشکی و خاکستری
کیفیت تصویر 4k
پشتیبانی فرمتHDR
سایز صفحه 65 اینچ
قیمت: 26900000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

تلویزیون 65اینچ شارپ ژاپن

مدل DL6MX

کیفیت تصویر: 4k

وضوح تصویر: 3840*2160

سیستم عامل: اندروید 10

محدوده دینامیکی: HDR10

وای فای و بلوتوثDL6

سرویس دهی و خدمات رسانی در تمام نقاط کشور

10 سال خدمات پس از فروش

ارسال به تمام نقاط کشور

برای مشاوره بیشتر به تلگرام _ اینستاگرام و‌پشتیبانی مراجعه فرمایید .


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون 65 اینچ شارپ DL6 از سری اسمارت تی وی های سال 2021 برند نامبرده می باشد که مانند دیگر همرده هایش از کیفیت تصویر 4k بهره می برد. شارپ این تلویزیون را با نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز مجهز کرده است و به کمک این قابلیت می توان تلویزیون را برای اجرای بازی و انواع گیم استفاده کرد. یک پردازنده تصویر 4 هسته ای پردازش و آنالیز محتوای تصویری را در این تلویزیون به عهده دارد؛ همچنین شما می توانید در این نمایشگر 65 اینچی به راحتی از دیدن محتوای HDR لذت ببرید.

همه ما می دانیم در تلویزیون یک تصویر خوب مکمل صوتی رسا و قوی است. به همین دلیل سیستم صوتی تلویزیون 65 اینچ شارپ DL6 با خروجی 20 وات همراه می باشد. در نظر گرفتن سیستم 2.0 کاناله هر کدام صدای 10 وات از خود پخش می کنند. افزودن قابلیت Dolby atmos به بلندگو های کار گذاشته شده تجربه ای هیجان انگیز به کاربر می بخشد، به طوری که اصوات از اسپیکرهایی قوی تری پخش می شود. در واقع این میزان صدا برای یک تلویزیون 65 اینچ به خوبی جواب می دهد، اما در صورت کافی نبودن می توانید جداگانه یک ساندبار خریداری نمایید و خروجی تلویزیون خود را افزایش دهید.

استفاده از پردازنده Quad core processor از نقاط برجسته این تلویزیون به حساب می آید، زیرا از الگوریتم های پیشرفته و سریعی به تجزیه و تحلیل داده ها می پردازد. به علاوه 32 گیگابایت حافظه داخلی منجر شده تا هر نمایش و برنامه ای که خواستید را به دلخواه دانلود و در حافظه قرار داده شده ذخیره نمایید. در تلویزیون شارپ DL6 شاهد محیط کاربری راحت و آسانی خواهید بود و این به لطف سیستم عامل اندروید می باشد. حضور این رابط هوشمند باعث شده استفاده از تلویزیون راحت تر شود و بتوانید انواع برنامه و اپلیکیشن های خارجی را بر روی آن نصب نمایید و از کارایی آن نهایت استفاده را ببرید. در واقع این سیستم عامل به آخرین نسخه Android 10 مجهز شده و با بروز رسانی هایی همراه می باشد پس بی شک می توان گفت با خرید این تلویزیون هوشمند به دنیای جذاب و به روز شده ای دست خواهید یافت.



برچسب ها: تلویزیون شارپ ژاپن , تلویزیون , تلویزیون 65 اینچ , تلویزیون 65 اینچ شارپ ژاپن , خرید تلویزیون شارپ ژاپن , خرید تلویزیون 65 اینچ شارپ ژاپن , قیمت تلویزیون ,

مشخصات فنی


رفرش ریت120 هرتز
زاویه دید 178 درجه
سیستم عامل اندروید
توان صوتی 20 وات

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط