2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون 85 اینچ هایسنس ایتالیا

مشخصات اصلی


محصولتلویزیون
برند هایسنس ایتالیا
مدل 85U8WF
سال ساخت 2020
کشور سازنده چین
رنگ مشکی
کیفیت تصویر فورکی
نوع نمایشگر ULED
وضوح تصویر 3840
فناوری صفحه
نوع پردازنده‌
قیمت: 60000000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

تلویزیون 85اینچ ایتالیا

ویژگی های تلویزیون هایسنس 85U8WF مدل 2020


شرکت سازنده: هایسنس

کشور سازنده: چین

رنگ: مشکی

کیفیت تصویر: فورکی

نوع نمایشگر: ULED

وضوح تصویر: 3840 * 2160

فناوری صفحه: LED

نوع پردازنده: چهار هسته ای

سرویس دهی و خدمات رسانی در تمام نقاط کشور

10 سال خدمات پس از فروش

ارسال به تمام نقاط کشور

برای مشاوره بیشتر به تلگرام _ اینستاگرام و‌پشتیبانی مراجعه فرمایید .


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون 85 اینچ هایسنسU8WF از جمله تلویزیون های جدید با فناوری های پیشرفته موجود در بازارا می باشد که توسط کشور چین در سال 2020 تولید شده است. امروزه مردم با خانه های مدرنی که دارند به طراحی ظاهری محصولاتی که می خواهند خریداری کنند، بسیار توجه می کنند با توجه به این موضوع تمامی شرکت ها سعی بر این موضوع دارند که محصولاتی زیبا و چشم نوازی را طراحی کنند. یکی از آن ها شرکت هایسنس می باشد که با طراحی خلاقانه ی خود در محصولات تولیدی توانسته است طرفداران زیادی را از آن خود کند و از فروش بسیار خوبی در بازار برخوردار است. علاوه بر طراحی زیبا یکی از ویژگی های ناب تلویزیون های هایسنس قیمت مناسب و اقتصادی آن نسبت به برند های دیگر می باشد.

با کیفیت تصویر فورکی و نمایشگر ULED، تصویری فراتر از تصور را برای کاربران پدید می آورد. همچنین با برخوردار بودن از پردازنده ی 4 هسته قوی تمام عکس ها و فیلم ها را قبل از به نمایش گذاشتن پردازش می کند و تمام نویزها و بی کیفیتی ها را از آن ها می گیرد. این تلویزیون با برخوردار بودن از رفرش ریت 100 هرتز صحنه هایی از فیلم های اکشن یا مسابقات ورزشی که با سرعت همراه هستند در اوج روان بودن و شفافیت به نمایش می گذارد. دارای زاویه ی دید 178 درجه است که در اطراف نمایشگر هم می توانید به راحتی از دیدن فیلم و یا برنامه ها بهرمند شوید.

سیستم صوتی 2 کاناله با توان خروجی 30 وات از ویژگی های تلویزیون هایسنس U8WF می باشد که این محصول هم در همانند تلویزیون های دیگر می باشد یعنی چی؟ یعنی در صورتی که بخواهید صدای آن را نمایش دهید می توانید با خرید ساندبار یا سیستم صوتی جداگانه این کمبود صدا را جبران کنید. مجهز به قابلیت Screen mirroring و HLG برای بازی می باشد و همچنین با داشتن تعامل بالایی که دارد با هر گونه دستگاه های جانبی می تواند ارتباط برقرار کند. پشتیبانی از فناوری های دالبی برای ارتقای تصویر و صدا، مرورگر وب و قابلیت اتصال به اینترنت از بارزترین ویژگی این تلویزیون 85U8WF محسوب می شود.



برچسب ها: تلویزیون , تلویزیون هایسنس , تلویزیون 85 اینچ , تلویزیون هایسنس 85 اینچ , تلویزیون هایسنس ایتالیا , خرید تلویزیون هایسنس , خرید تلویزیون هایسنس ایتالیا ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط