2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون شیائومی l65m5-5asp

مشخصات اصلی


سال عرضه2020
تولید کننده Xiaomi
نوع تلویزیونال ای دی
سیستم عاملاندروید
کیفیت تصویر4K
تعداد ورودی HDMI3 عدد
تعداد ورودی USB3 عدد
قیمت: 15050000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت چینی شیائومی شرکتی نوپا در زمینه‌ی تولید وسایل الکترونیکی است. این شرکت در سال‌های اخیر سیر صعودی تولید و پیشرفت چشمگیری را طی کرده است. از ابتدای معرفی گوشی‌های هوشمند، شرکت شیائومی سهم عمده‌ای از بازار تولید تلفن‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. پس از دستیابی به موفقیت‌های چشم‌گیر در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند و وسایل الکترونیکی، حال شرکت شیائومی پا به عرصه‌ی تولید تلویزیون گذاشته است. از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات تولیدی شرکت شیائومی قیمت نسبتا مناسب همراه با کیفیت بالا است.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP یکی از تلویزیون های 2020 این شرکت می باشد. دارای صفحه نمایش LED و کیفیت تصویر فورکی می باشد. تلویزیون فورکی شیائومی L65M5-5ASP دارای تکنولوژی HDR است و از رزولوشن تصویر 3840x2160 برخوردار می باشد. این تلویزیون دارای تکنولوژی MEMC است و صحنه های سریع و اکشن را روان و صاف پخش می کند. تلویزیون LED شیائومی L65M5-5ASP دارای صفحه نمایش 8 بیتی است و از عمق رنگ 16.7 میلیون برخوردار است. صفحه نمایش این تلویزیون دارای زاویه دید 178 درجه است. دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار می باشد. بلندگوهای این تلویزیون برخلاف سایز های کوچک تر خود از نوع Bass Reflex است و صدای با کیفیت تری تولید می کند. مجهز به سیستم عامل اندروید 9 است و امکانات خوبی در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون بر خلاف سایز های کوچک تر خود دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت است و ظرفیت بالاتری برای نصب برنامه دارد.

یکی دیگر از فاکتور های مهم و قابل توجه در تلویزیون میزان صدای ان می باشد. این مسئله بسیار حائز اهمیت است چون هر گونه کم کاری در این زمینه منجر به صرف هزینه های اضافه می شود . بسیار پیش امده است در خرید یک تلویزیون کاربر به صدای ان توجه نکرده است و بعد از مدتی به خاطر صدای پایین ان مجبور به خرید یک سیستم صوتی شده است. این کار جدا از هزینه ی اضافه باعث شلوغ شدن دکوراسیون تلویزیون شما هم می شود به همین خاطر شیائومی از تون صدای 20 وات بهره برده است. این میزان صدا هر کاربری را از لحاظ صوتی فارغ می کند و صدای همه جانبه و رسا را به گوش شما می رساند. صدا و تصویر در یک تلویزیون رابطه ی متقابلی دارند و هر کدام از ان ها اگر کوچک ترین عیب را دارا باشد کیفیت دیگری را نیز می برد. صدای این تلویزیون از طریق دو بلندگوی 10 واتی پخش می شود این دو بلندگو روی هم رفته صدای کاملا رسا و همه جانبه را به گوش کاربر می رسانند و هر کاربری را در این امواج دور از نویز غوطه ور می شود.



یکی از فناوری های که بر روی تصاویر تاثیر بسیار مثبتی را دارد فناوری اچ دی ار می باشد. HDR به معنی محدوده ی دینامیکی بالا است. این فناوری در تلویزیون سعی بر ان دارد که تصاویر را زیبا تر و روشن تر به نمایش بگذارد. HDR در تصاویر رنگ های سفید را روشن تر و رنگ های سیاه را تیره تر نشان می دهد این فرایند با انتشار خودکار نور توسط این فنااوری صورت می گیرد که کیفیت تصویر را بسیار بالا تر جلوه می دهد. تلویزیون های که به این فناوری مجهز هستند تصاویرشان از طیف گسترده تری از رنگ ها برخوردار است و تصاویری کاملا شفاف و روشن تر را در اختیار شما قرار می دهند. از طریق این فناوری می توانید فیلم و محتوای که به تلویزیون انتقال داده اید را با کیفیت تصویر بالاتری نگاه کنید و تمام جزئیاتی را که در تلویزیون های معمولی برای شما مشخص نیست را ببینید. مزایای این فناوری را خیلی راحت می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید و خودتان شاهد نقش مهم ان در این تلویزیون باشید.
تلویزیون L65M5-5ASP شیائومی دارای سیستم عامل اندروید و حافظه داخلی 8 گیگا‌بایت می‌باشد. همچنین از طریق WiFi می توانید به اینترنت وصل شده و برنامه های مخصوص این سیستم عامل را برروی آن نصب کنید. علاوه بر این می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون وصل کرده و برنامه های خود را به تلویزیون انتقال داده و در صفحه بزرگ تلویزیون از آنها لذت ببرید مچنین روی ریموت کنترل این تلویزیون کلید‌هایی برای دسترسی سرعت به NETFLIX و Prime Video تعبیه شده است. با زدن این کلید‌ها برنامه‌های مربوط به NETFLIX و Prime Video بسیار سریع باز شده و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. علاوه بر این روی ریومت کنترل تلویزیون کلیدی برای دسترسی سریع به دستیار گوگل تعبیه شده است. با زدن این کلید دستیار گوگل فعال شده و شما می‌توانید تمامی دستورات را به صورت صوتی به تلویزیون انتقال دهید.
شرکت شیائومی در تلویزیون L65M5-5ASP از پردازنده‌ی قدرتمند Cortex-A53 64-bit 64-bit processor استفاده کرده است. این پردازنده از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و کیفیت تصاویر را ارتقا می‌بخشد. پردازنده طی سه مرحله با بهره‌گیری از الگوریتم‌های موجود کیفیت تصاویر HD را تا نزدیک به 4K ارتقا می‌بخشد. پردازنده ابتدا نویز تصاویر را کاهش می‌دهد. سپس رنگ‌ها و کنتراست تصاویر را تقویت می‌کند. و در نهایت کیفیت تصاویر را تا نزدیک به 4K ارتقا می‌دهد. با استفاده از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای تلویزیون L65M5-5ASP ال‌جی می‌توانید فیلم‌های قدیمی خود را با کیفیتی بالاتر تماشا کرده و از آن‌ها لذت ببرید. علاوه براین تلویزیون L65M5-5ASP ال‌جی دارای رم 2 گیگابایتی است.




برچسب ها: تلویزیون شیائومی بانه , تلویزیون شیائومی قیمت , تلویزیون شیائومی l65m5-5asp , تلویزیون شیائومی 65 اینچ ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط