2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون 32 اینچ هایسنس مدل 32B6000

مشخصات اصلی


سایز صفحه نمایش32 اینچ
سال عرضه2019
نوع تلویزیونال ای دی
کیفیت تصویرHD
تعداد پورت های HDMI2 پورت
تعداد پورت های USB2 پورت
سیستم عاملvidaa
قیمت: 4200000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول



نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون 32 اینچ هایسنس مدل 32B6000 یکی از تلویزیون های 32 اینچ و 2019 هایسنس است و تصاویر با کیفیتی را روی صفحه نمایش LED به نمایش میگذارد. کیفیت تصویر HD این تلویزیون در کنار طیف رنگی گسترده باعث دیده شدن تصاویر به صورت واقعی روی صفحه نمایش 32 اینچی آن میشود. تلویزیون Hisense B6000 هوشمند است و از سیستم عامل Vidaa نسخه 2.0 پشتیبانی میکند. این سیستم عامل امکاناتی نظیر اتصال به اینترنت و وب گردی، تماشای شبکه های پرطرفدار فیلم، قابلیت دانلود برنامه و امکانات هوشمند دیگری را در اختیار شما قرار میدهد. تلویزیون هایسنس B6000 مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی است و برای تماشای شبکه های داخلی نیازی به خرید جداگانه گیرنده دیجیتال نخواهید داشت. از طریق اتصال با Wifi یا LAN تلویزیون را به اینترنت متصل کنید و به وب گردی و تماشای شبکه های آنلاین بپردازید. با استفاده از قابلیت هوشمند Screen Mirroring و اتصال تلفن همراه به تلویزیون میتوانید محتوای دلخواه خود را به تلویزیون انتقال داده و در سایز بزرگتر مشاهده کنید.


تلویزیون 32B6000 هایسنس با بهره مندی از فناوری lock Hotel، می تواند سایت ها و کانال هایی که در رده سنی کودکان و نوجوانان نیستند را مسدود کرد. همچنین با این قابلیت در تلویزیون 32B6000، بلندی صدا نیز در آستانه ای که مد نظر شماست، قرار داده می شود و در زمان خروج از منزل دیگر نگران مزاحمت های صوتی کودکانتان برای همسایه ها نباشید. برنامه دهی به تلویزیون به گونه ای است که در صورت عدم وجود سیگنال تلویزیون به طور اتوماتیک خاموش می گردد. همچنین برنامه های آن، به طور اتوماتیک آپدیت می گردد. به علاوه قابلیت پخش برنامه های محبوب You tube ، Netflix و Beinsport را نیز دارد.



یکی از ملاک هایی که در انتخاب و خرید تلویزیون نقش دارد کیفیت صدای خوب در کنار تصویر با کیفیت و امکانات هوشمند میباشد. تلویزیون هایسنس B6000 از صدای همه جانبه برخوردار است. بلندگوهای تلویزیون 32 اینچ بر خلاف سه سایز دیگر تلویزیون هایسنس B6000 در مجموع از توان صوتی 12 وات برخوردار هستند. بلندی صدا در این تلویزیون تقریبا خوب است و با پشتیبانی از تکنولوژی های به کار رفته برای بهبود کیفیت صدا، در نهایت صدای شفاف و قابل قبولی را به گوش میرساند. تلویزیون B6000 از تکنولوژی هایی مانند Dolby Digital و dbx-tv پشتیبانی میکند. به کار رفتن این تکنولوژی ها در این تلویزیون نشان دهنده کیفیت خوب صدا میباشد. در صورت نیاز برای شنیدن صدایی بهتر و قدرت صدای بالاتر در کنار تصویر فوق العاده میتوانید در کنار تلویزیون نسبت به خرید یک سیستم صوتی حرفه ای یا ساندبار نیز اقدام کنید.


این تلویزیون دارای طیف گسترده ای از روشنایی است و با افزایش رنگ کمک میکند تا جزییات بیشتری را در قسمت های تیره تصویر مشاهده کنید. اگر جز کسانی هستید که به فیلم های اکشن، مسابقات و بازی علاقه دارند هایسنس 32B6000 یک تلویزیون مناسب برای شما خواهد بود. این تلویزیون تصاویر را به صورت صاف و روان به نمایش میگذارد و در زمان پخش تصاویر با سرعت بالا شاهد تاخیر در پخش نخواهید بود. حتی وقتی که شما در حال تماشای صحنه های اکشن و سریع هستید، دقت تصاویر حفظ می شود و از میزان نور پس زمینه و شفافیت آن کاسته نمی شود.



برچسب ها: تلویزیون هایسنس , تلویزیون هایسنس 32 اینچ , تلویزیون ال ای دی 32 اینچ هایسنس , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط