2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون 50 اینچ هایسنس مدل 50b7100

مشخصات اصلی


سایز50 اینچ
سال عرضه2019
قابلیت ضبط دارد
وزن9 کیلوگرم
قیمت: 8300000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

تلویزیون هایسنس 50B7100 دارای کیفیت تصویر 4K، سرعت رفرش تصویر 60 هرتز، فرمت استاندارد HDR، قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر 4K Upscaling، توان خروجی 20 وات می باشد. قابلیت اتصال به اینترنت، سیستم عامل VIDAA، پردازنده چهارهسته ای، پورت های USB و HDMI، قابلیت ضبط و گیرنده DVB-T ، DVB-S ، DVB-C می باشد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون هایسنس 50B7100 محصول 2019 همراه با طراحی شیک و ساده توسط شرکت هایسنس تولید شده است. این تلویزیون نیز همانند سایر تلویزیون ها دارای بالاترین کیفیت تصویر یعنی 4K Ultra HD می باشد. در واقع صفحه نمایش این تلویزیون از تعداد 3840×2160 پیکسل بهره می‌برد که هر صحنه را به صورت واقعی و طبیعی به نمایش می گذارد. فرمت استاندارد HDR که این تلویزیون هایسنس به آن مجهز می باشد با تولید رنگ های جذاب و پر زرق و برق کاربر را به سطح جدیدی از محتوا دعوت می کند. همچنین این تلویزیون به کمک نرخ حرکت تصویر یا همان واحد بروز رسانی 60 هرتز هرگز شما را با نویز و تاری صحنه های پر سرعت مواجه نخواهد کرد. بخش هوشمند آن که دارای رابط کاربری VIDAA می باشد همراه با مرورگر و برنامه های کاربردی شما را از دانلود و دیدن برنامه های سرگرم کننده بی نیاز نخواهد کرد. همچنین به کمک هر کدام از پورت های USB و HDMI محتوای فایل های شخصی خود را از گوشی های هوشمند بر روی این تلویزیون 50 اینچ به نمایش بگذارید.



فن آوری پیشرفته کاهش نویز در تلویزیون هایسنس 50B7100 به طور خودکار سیگنال های ورودی را آنالیز می کند و به پاک سازی صدا کمک خواهد کرد. این فناوری تمامی نویز شناسایی شده را حذف می کند؛ تا از صدایی واضح وشفاف نهایت لذت را ببرید.

از فرمت استانداردها که باعث می شود رنگ ها به بهترین نحو پردازش شود؛ فرمت استاندارد HDR می باشد. HDR که این تلویزیون هایسنس B7100 به آن مجهز می باشد با به حداکثر رساندن کنتراست و دقت رنگ برای رنگ های واقعی، سطحی واضح و شفاف از تصویر را ارائه می دهد. به طوری که می توان گفت فرمت استاندارد HDR تمامی جزئیات را به طور چشمگیری افزایش می دهد. جزئیات در تاریک ترین و درخشان ترین نقاط یک تصویر از بین نمی رود و سبب می شود تا رنگ هایی درخشان و پویاتر همراه با بافتهای زیبا به چشم بیایند. همچنین پشتیبانی از فرمت تصویری HDR10 و HLG از دیگر امکانات عالی در این تلویزیون می باشد که به ارتقاء سطح کنتراست به میزان قابل توجهی کمک خواهد کرد.

بدنه باریک و چشم نواز این محصول بر روی پایه‌های دو شاخه‌ای قرار گرفته است که باعث می‌شود تا از ثبات و پایداری بیشتری برخودار باشد لازم به ذکر است که پایه‌ها قابلیت جدا کردن را دارند و در صورت تمایل می‌توان آن‌ها را جدا کرده و تلویزیون را به واسطه براکتی که توانایی تحمل وزن آن را دارد بر روی دیوار نصب نمایید. این نمایشگر 50 اینچ تصاویری بزرگ را در ابعاد 16:9 در اختیار شما قرار می‌دهد.




برچسب ها: تلویزیون هایسنس 50b7100 , تلویزیون هایسنس 50 اینچ قیمت , تلویزیون هایسنس 50 اینچ 7100 , تلویزیون 50 اینچ ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط