2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون هایسنس 55M7030

مشخصات اصلی


سال عرضه2016
سایز صفحه نمایش55 اینچ
کیفیت تصویر4K
قابلیت ضبطدارد
سیستم عاملvidaa
قابلیت اتصال به تلفن همراهدارد
اتصال اینترنتدارد
قیمت: 16550000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون M7030 یکی از تلویزیون های هوشمند هایسنس است که از امکانات و سرگرمی های مختلفی برخوردار میباشد. این تلویزیون 55 اینچ از سیستم عامل Vidaa پشتیبانی میکند و سرگرمی های هوشمند مختلفی را در اختیارتان قرار میدهد. بهره مندی از تکنولوژی های مختلف در زمینه بهبود تصویر تصاویر را واضح، شفاف و با کیفیت 4K روی صفحه نمایش ULED این تلویزیون به نمایش میگذارد. کیفیت صدای هایسنس 55M7030 نیز خوب است و از تکنولوژی Dolby Digital و قدرت خروجی صدای 20 وات برخوردار است و صدای واضح و فراگیر را از بلندگوهای خود پخش میکند.


از برجسته ترین خصوصیات صفحه نمایش ال ای دی هایسنس می توان به استاندارد تصویر HDR اشاره کرد، که به وسیله آن با تفکیک پذیری رنگ ها از همدیگر سبب خلق تصاویری با رنگ های جذاب می‌شود. این تلویزیون دارای درگاه های ارتباطی متنوعی همچون سه پورت USB و چهار پورت HDMI می باشد که به لطف آن می توانید فایل های شخصی خود اعم از تصاویر، فیلم و... را بر روی ال ای دی به اشتراک بگذارید و از دیدن آن نهایت لذت را ببرید. علاوه براین قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و کابل اترنت توسط این ال ای دی برای کاربر فراهم می آید و به لطف برنامه های Netflix، YouTube و Amazom Prime می توانید نهایت استفاده از اینترنت را ببرید. همچنین به کمک گیرنده دیجیتال DVB-T، DVB-T2 می توانید از پخش کانال های استانی بهره مند شوید.



نمایشگر LED صفحه تخت 55 اینچی با کیفت فورکا و رزولوشن 3840x2160 جزئیات هر تصویر را به زیبایی به نمایش می‌گذارد و بیننده از نمایش رنگ و تصویر هیجانی معادل حضور در هر موقعیت را حس خواهد کرد. فناوری کنترل نور پس زمینه همرا با کنتراست معادل 1:4000 تصاویری واضح و روشن را بر نمایشگر می‌نشانند. تکنولوژی HDR با گستره‌ی وسیعی از رنگ‌ها، رنگ هر تصویری را مطابق با واقعیت آن جلوه می‌دهد و با کمک کنتراس بالا و نور پس زمینه عمق و رنگ و وضوح هر صحنه را در قابی زیبا به تصویر می‌کشد. زاویه دید گسترده‌ی 178 درجه این امکان را فراهم ساخته تا از هر زاویه‌یی به تماشای این تابلوی زیبا بنشینید و مسحور و خیره‌ی آن باشید.




برچسب ها: تلویزیون 55 اینچ هایسنس , تلویزیون 55 اینچ 4k , قیمت تلویزیون هایسنس 55 اینچ 4k , قیمت تلویزیون هایسنس در بانه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط