2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون هایسنس 75B7500

مشخصات اصلی


سال عرضه2019
نوع تلویزیون ال ای دی
کیفیت تصویر4K
وزن26 کیلوگرم
قیمت: 30200000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

تلویزیون هایسنس 75 اینچ دارای کیفیت تصویر 4K، استاندارد فرمت تصویر HDR، استاندرارد فرمت صوتی Dolby Digital، قابلیت ارتقاء تصویر 4k Upscaling، قابلیت اتصال به اینترنت و بلوتوث و قدرت خروجی صدا 25 وات می باشد. سیستم عامل VIDAA، قابلیت اتصال به موبایل از طریق Anyview Cast و DLNA، پردازنده چهار هسته ای، پورت های HDMI، USB و گیرنده های DVB-T، DVB-T،DVB-S از دیگر قابلیت های این تلویزیون اسمارت می باشند.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون هایسنس 75B7500 یکی از تلویزیون های 2019 هایسنس می باشد. این تلویزیون از صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K برخوردار است. ال ای دی هایسنس 75B7500 دارای تکنولوژی Dynamic Backlight Control است و نور پس زمینه را به صورت پویا کنترل می کند. به این ترتیب کنتراست تصویر بهتری ارائه می شود و صحنه ها واقعی تر به نظر می رسند. این تلویزیون از تکنولوژی 4K Upscaling نیز برخوردار است و زرولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K پخش می کند. سیستم صوتی این تلویزیون نیز خوب است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 30 وات برخوردار هستند. همچنین به کمک تکنولوژی Dolby Digital و Dolby DTS کیفیت صدای خروجی بهبود پیدا می کند و شما صدای با کیفیت تری خواهید شنید. تلویزیون هوشمند هایسنس B7500 مجهز به سیستم عامل Vidaa 3.0 می باشد و امکانات نسبتا خوبی در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون دارای برنامه RemoteNow مخصوص موبایل است و از تکنولوژی Anyview Cast که در واقع همان Mirror Screen است نیز پشتیبانی می کند.


این تلویزیون دارای تکنولوژی Dynamic Backlight Control است و کنتراست تصویر خوبی نیز ایجاد می کند تا تصاویر واقعی تر نمایش یابند. این تلویزیون به تکنولوژی Motion Enhancement and Compensation یا MEMC نیز مجهز است و صحنه های اکشن و سریع را به خوبی نمایش می دهد.



تلویزیون 4K هایسنس B7500 دارای تکنولوژی HDR است و از فرمت های HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. شما می توانید محتوای HDR را از طریق پخش کننده بلوری یا کنسول PS4 و Xbox یا حتی حافظه جانبی روی تلویزیون پخش کنید و از تماشای آن لذت ببرید. همچنین برخی از VOD ها نیز قابلیت پخش و استریم محتوای HDR را دارند. هنگام پخش محتوای HDR صحنه ها لحظه به لحظه پردازش می شوند و رنگ ها و کنتراست تصاویر تنظیم می شوند. این موضوع باعث می شود قسمت های روشن تصویر درخشان تر و جزئیات قسمت های تیره تصویر نمایان تر شود و صحنه ها واقعی تر به نظر برسند.


ال ای دی هایسنس 75B7500 دارای تکنولوژی Dynamic Backlight Control است و نور پس زمینه را به صورت پویا کنترل می کند. به این ترتیب کنتراست تصویر بهتری ارائه می شود و تصاویر از عمق بیشتری برخوردار می شوند و همه چیز واقعی تر پخش می شود. همچنین محتوای 4K را با بالاترین کیفیت پخش می کند، حتی سایز 75 اینچ این تلویزیون که تراکم پیکسل کمتری دارد نیز محتوای 4K را با کیفیت بالا پخش می کند. این تلویزیون توانایی پخش محتوای 4K با فرمت فشرده سازی H.265 را نیز دارد. شما می توانید از طریق برنامه های Youtube و Netflix که به صورت پیش فرض روی تلویزیون نصب هستند، محتوای 4K را به صورت آنلاین پخش کنید.




برچسب ها: هایسنس 75 اینچ , قیمت تلویزیون هایسنس 75 اینچ , قیمت تلویزیون هایسنس , قیمت تلویزیون 75 اینچ ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط