2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
گوشی موبایل شیائومی مدل note 9s ظرفیت 64gb

مشخصات اصلی


زمان معرفی 23 مارس 2020
وزن209 گرم
تعداد سیم کارتدو سیم کارت
حافظه داخلی64 گیگابایت
مقدار RAM4 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش6.6 اینچ
دوربین4 ماژول دوربین
قیمت: 6600000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9S M2003J6A1G دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت


شیائومی امسال نسل نهم از گوشی‌های Redmi Note خود را معرفی کرده است. بدنه و نمایشگر این محصول با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط ‌وخش ایمن باشد. شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین 4 گانه استفاده کرده است. 4 دوربینی که در آن‌ها سنسور 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری 16 مگاپیکسلی مجهز شده است.


گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9S دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت یک باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر‌ساعتی دارد. این میزان ظرفیت باتری فوق‌العاده است و می‌تواند این گوشی را به محصولی شگفت‌انگیز از لحاظ قدرت و ماندگاری شارژ باتری در بین محصولات میان‌رده بازار تبدیل کند. باتری در شرایط استفاده معمولی، می‌تواند ۲ الی ۳ روز گوشی را روشن نگه دارد. با این حال تماشای فیلم با صفحه نمایش کاملا روشن و بازی کردن، مخصوصا بازی‌های سبک، مصرف باتری را بالا می‌برد و اینجا است که مشاهده می‌کنید باتری زودتر تمام می‌شود.




برچسب ها: گوشی شیائومی 64 گیگ , قیمت گوشی ردمی نوت 9 اس , گوشی ردمی نوت 9 اس شیائومی , گوشی ردمی 9 , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط