2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو 128 گیگ

مشخصات اصلی


زمان معرفی30 آوریل 2020
اندازه صفحه نمایش6.6 اینچ
وزن209 گرم
سیستم عاملAndroid 10
حافظه رم6 گیگابایت
حافظه داخلی64 گیگابایت
قیمت: 8630000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 Pro M2003J6B2G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت



Redmi 9 یکی از لاین‌های معروف گوشی‌های شیائومی است که برای انتخاب‌های زیادی که براساس بودجه شما ارائه می‌دهد شناخته شده است. نسل ۹ این گوشی با نام Redmi note 9 عرضه شده است. Redmi note 9 Pro یک گوشی محکم در رده‌ی متوسط با قیمت تقریبا مقرون‌به‌صرفه به نظر می‌رسد.


طراحی و ساخت


گوشی ردمی نوت 9 پرو با بدنه بسیار قوی از جنس گوریلا گلس 5 در قسمت جلو پشت این دستگاه را با مقاومت بسیار بالایی همراه می‌سازد. در قسمت جلوی این دستگاه با یک صفحه‌نمایش کم حاشیه و دوربین سلفی ناچ حفره‌دار روبه‌رو هستیم. در قسمت پشتی این دستگاه یک لوگوی ردمی و دوربین چهارگانه با چینش مربعی شکل و فلش LED دیده می‌شود. در قسمت راست این دستگاه کلید پاور و حسگر اثرانگشت با آن ادغام‌شده است که از سرعت خیلی خوبی برخوردار است به چشم می‌خورد. علاوه بر این دکمه‌های ولوم صدا هم در لبه راست این دستگاه قرارگرفته است. لبه پایینی این دستگاه درگاه تایپ C، اسپیکر صدا و جک 3.5 به چشم می‌خورد.


دوربین

ردمی نوت 9 پرو با ماژول دوربین چهارگانه عرضه‌شده است و دوربین اصلی آن به یک حسگر 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 مجهز شده که قادر به ثبت تصاویر عریض است. دوربین دوم یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 از نوع التراواید است که می‌تواند عکس‌هایی با زاویه °119 درجه را به تصویر بکشد. حسگر سوم از نوع ماکرو و با دقت 5 مگاپیگسل در دسترس قرارگرفته است تا بتوانید از سوژه در فاصله کم عکس‌برداری کنید؛ و در آخر نوبت می‌رسد به سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان (Deep) با گشودگی دیافراگم f/2.4 که برای بوکه دادن به تصاویر و ثبت عکس‌های پرتره از آن استفاده می‌شود. همچنین قابلیت فیلم‌برداری 4k با نرخ 30 فریم برثانیه و 1080 با نرخ 30/60/120 برثانیه نیز در این محصول در دسترس قرارگرفته است هرچند که کیفیت آن‌ها آن‌گونه که باید باشد نیست اما درمجموع کیفیت عملکرد قابل قبولی دارد.



باتری

ردمی نوت 9 پرو به یک باتری 5020 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری مجهز شده است. این مقدار ظرفیت از باتری سبب شده است تا شما بتوانید 1 روز کامل از این گوشی هوشمند استفاده کنید و بی‌وقفه زا آن استفاده کنید. قابلیت شارژ 30 واتی قادر است تا در مدت 30 دقیقه میزان شارژ گوشی شمارا از %0 به %80 افزایش دهد و در حدود 1 ساعت آن را به %100 برساند. اگر جز آن دسته از افراد هستید که استفاده چندانی از گوشی ندارند این گوشی تا 2 روز هم بدون نیاز به شارژ قابل‌استفاده است.




برچسب ها: گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو 128 گیگ , نوت 9 پرو , گوشی شیائومی 128 گیگ , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط