2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
گوشی موبایل نوکیا مدل nokia 150

مشخصات اصلی


اندازه صفحه نمایش2.4 اینچ
وزن81 گرم
جنس بدنهپلاستیک
ظرفیت باتری1020 میلی‌آمپر ساعت
تعداد سیم کارتدو سیم کارت
حداکثر ظرفیت کارت حافظه 32 گیگابایت
قیمت: 770000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


گوشی موبایل نوکیا مدل 150 دو سیم‌ کارت


گوشی موبایل نوکیا 150 برای کاربرانی طراحی و تولید شده است که انتظار زیادی از گوشی‌های موبایل خود ندارند. نوکیا در 150، صفحه‌کلیدی طراحی کرده تا تایپ و ارسال پیامک با آن بسیار آسان باشد؛ همچنین این محصول از دو سیم‌کارت در سایز اصلی پشتیبانی می‌کند و حدود 81 گرم وزن دارد. نوکیا، 150 را به نمایشگری 2.4 اینچی مجهز کرده که از نوع LCD‌ بوده و در ساخت آن از فناوری‌ TFT‌ بهره گرفته شده است. این نمایشگر می‌تواند 64 هزار رنگ را نمایش دهد و با‌ توجه به ابعادش، تراکم پیکسلی 137 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر بکشد. در این گوشی می‌­توانید در کنار استفاده از دو سیم‌­کارت، از کارت حافظه‌­ی جانبی تا حجم 32 گیگابایت استفاده کنید.


این محصول علاوه بر یک دوربین VGA که تنها توانایی عکسبرداری را داشته و فاقد قابلیت فیلم برداری است، مجهز به درگاه کارت حافظه بوده و توانایی پخش موزیک و یا دریافت امواج رادیوی FM را هم دارد. همچنین از شبکه‌ی ارتباطی نسل دوم (2G) بهره می‌برد و می‌توانید از اینترنت روی گوشی خود استفاده کنید؛ همچنین بلوتوث نسخه‌ی 3.0 در کنار رادیوی FM روی گوشی قابل دسترسی است. متاسفانه قابلیت استفاده از Wi-Fi روی این گوشی فراهم نیست.




برچسب ها: گوشی نوکیا 150 , قیمت گوشی نوکیا 150 , نوکیا 150 , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط