2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ال ای دی 55" اینج shinon شینیون مدل G7N

مشخصات اصلی


محصولتلویزیون
مدلG7N
سازندهشینیون
اندازه صفحه نمایش55 اینچ
نوع صفحه نمایشتخت
سال ساخت2020
کیفیت تصویر4K Ultra HD
رنگمشکی
قیمت: 13000000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

ال ای دی

55" اینج

shinon شینیون

مدل G7N

سرویس دهی و خدمات رسانی در تمام نقاط کشور

10سال خدمات پس از فروش

ارسال به تمام نقاط کشور

برای مشاوره بیشتر به تلگرام _ اینستاگرام و پشتیبانی مراجعه فرمایید .

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



شینون یکی از شرکت های تولید کننده تلویزیون که تا به امروز تلویزیون های زیادی را روانه بازار کرده است. این شرکت نوپا است و برا اینکه در بازار رقابت جایی برای خود داشته باشد، تلویزیون های خود را با قیمتی پایین به بازار عرضه می کند. تلویزیون 55 اینچ G7N یکی از تلویزیون های این شرکت می باشد که تصویر را با رزولوشن 4K و با 8 میلیون پیکسل نمایش می دهد. تصویر در این تلویزیون فوق العاده با کیفیت است. شینون در تلویزیون G7N از نورپردازی مستقیم استفاده می کند و روشنایی تصویر در این تلویزیون بالا می باشد. در آن میزان کنتراست در حدی است که نسبت به بیشتر تلویزیون های بازار از رده ای بالاتر برخوردار است. در آن پردازنده A53 Cortex می باشد و 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد. در این تلویزیون حافظه کوتاه مدت یا Ram برابر با 1 گیگابایت است. 3 پورت HDMI و 2 پورت USB دارد.



تلویزیون 55 اینچ شینون و کاربری گیمینگ


در تلویزیون شینون تصاویر بازی بسیار شفاف ارائه می شود. این تلویزیون فرکانس تصویر 60 هرتز را دارد. این میزان از فرکانس در میان تلویزیون های موجود در بازار به فرکانس استاندارد شناخته می شود. در این تلویزیون میزان زمان پاسخگویی 8 میلی ثانیه است و نشان می دهد که صفحه نمایش آن بسیار سریع می باشد و به واکنش و یا تغییرات فریم سریع عمل می کند. در این تلویزیون مدت زمانی که یک پیکسل خاموش و یا روشن می شود، برابر با 8 میلی ثانیه است. در تلویزیون شینون G7N پورت ها HDMI دارای ورژن 2.0 می باشند و پهنای باند 18 گیگابایت را دارند. با شرایطی که تلویزیون شینون G7N دارد می تواند از بازی های کنسول PS5 و Xbox X پشتیبانی کند ولی در آن تصویر 4K در نرخ 60 هرتز نمایش داده می شود.


قابلیت های هوشمند در تلویزیون 55G7N شینون


این تلویزیون برای ویژگی های هوشمند از سیستم عامل اندروید استفاده می کند. این سیستم عامل امروزه برای کاربران آشنا است. در بیشتر تلفن های هوشمند از این سیستم عامل استفاده می شود. یکی از مزیت هایی که این سیستم عامل دارد، وجود برنامه ها متنوع برای آن است. تلویزیون G7N دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی است که می تواند حجم زیادی از محتوا را در خود جایی دهد. میان بر هایی برای دسترسی به برنامه ها و یا محتوای با کیفیت در نظر گرفته شده است. در این تلویزیون وای فای و بلوتوث و پورت های کاربردی و مورد نیاز وجود دارد.




برچسب ها: تلویزیون , تلویزیون شینیون , خرید تلویزیون شینیون , قیمت تلویزیون شینیون , تلویزیون شینیون 55اینچ , خرید تلویزیون شینیون 55 اینچ , تلویزیون 55 اینچ ,

مشخصات فنی


زاویه دید178 درجه
موتو پردازشگر تصویر4 هسته ای کوتکس
سیستم بلند گو2 کاناله
توان هر بلندگو10 وات
مجموع قدرت خروجی صدا20 وات
نرخ نوسازی تصویر (ایندکس)60 هرتز

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط