2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل 7300

مشخصات اصلی


سایز صفحه نمایش55 اینچ
طراحی صفحه نمایشخمیده
تعداد پورت های USB2 عدد
ارتقاء تصویر به 4Kدارد
وزن با پایه: (کیلوگرم)18
قیمت: 10500000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون سامسونگ 55RU7300 از سری محصولات منحنی است و برای کاربرانی که می‌خواهند مدلی خاص را خریداری کنند بسیار مناسب می‌باشد. این تلویزیون منحنی سامسونگ با طراحی ظریف تولید شده است و نمایی متفاوت با به خانه‌ی شما خواهد بخشید. موتور پردازشگر تصویر UHD به عنوان تراشه‌ای قدرتمند وضوح رنگی بالایی به صحنه‌ها خواهد بخشید و با کنتراست بالا و مدیریت کامل HDR این امکان را فراهم خواهد کرد تا صحنه‌هایی طبیعی را دریافت نمایید. برای تقویت رنگ‌های به نمایش درآمده بر روی این صفحه نمایش 55 اینچ، فناوری PurColor مورد استفاده قرار گرفته است تا رنگ‌هایی با تنوع بالا و به صورت یکدست و شفاف را مشاهده کنید.



قابلیت Auto Depth Enhancer سطوح کنتراست را بر روی تلویزیون به صورت چند لایه و در مناطق مختلف تصویر تنظیم خواهد کرد تا تجربه‌ای همه‌جانبه و نزدیک به واقعیت را به شما ارائه دهد. رابط کاربری Smart Hub بر روی این تلویزیون اسمارت به همراه ریموت کنترل هوشمند، این امکان را به شما خواهند داد که تجربه‌ای سریع و راحت از در اختیار گرفتن امکانات هوشمند را داشته باشید. اپلیکیشن AirPlay 2 برای اولین بار امکان ارتباط تلویزیون‌های سامسونگ را با محصولات اپل فراهم خواهد کرد. قابلیت‌های متنوع اشتراک گذاری بی‌سیم در کنار مرورگر وب و سایر امکانات به تلویزیون 55RU7300 سامسونگ برتری می‌بخشند تا کارایی عالی را به شما ارائه دهد. گیرنده‌ی دیجیتال DVB-T/C بر روی این محصول امکان دریافت انواع کانال‌های دیجیتال را فراهم خواهد کرد تا به وسیله‌ای جانبی برای این منظور نیاز نداشته باشید.
تلویزیون سامسونگ 55NU7300 از مدل‌های 2018 این برند است که در واقع می‌توان تلویزیون 55RU7300 را مدلی پیشرفته‌ای از آن معرفی کرد. عمده تفاوت این دو محصول مربوط به برخی امکانات اسمارت از جمله پشتیبانی از اپلیکیشن Airplay 2 در این محصول 2019 سامسونگ می‌باشد. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ی بالاتر نسبت به خرید مدل حرفه‌ای تر و پیشرفته‌تر این محصول اقدام نمایید تا برای چند سال قابلیت‌های جدید را در اختیار داشته باشید و از پشتیبانی نرم‌افزاری این محصول توسط برند سامسونگ استفاده نمایید.


برچسب ها: تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل ru7300 , تلویزیون 55 اینچ , تلویزیون 55 اینچ سامسونگ , قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل ru7300 , تلویزیون led سامسونگ 55 اینچ ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط