2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون سونی مدل 65x8077g

مشخصات اصلی


سایز صفحه نمایش65 اینچ
کیفیت تصویر4K UHD
تقویت کننده کنتراستدارد
حسگر Ecoدارد
رزولوشن2160×3840
اشتراک گزاری هوشمنددارد
ابعاد با پایه: (سانتی متر)146.3×90.9×33.6
وزن با پایه: (کیلوگرم)22
منو فارسیدارد
قیمت: 17700000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون سونی 65X8077G از جمله محصولات به روز و هوشمند کمپانی ژاپنی سونی می باشد. نمایشگر تلویزیون سونی به صورت تخت و شیک بر روی صفحه اصلی آن نگاشته شده که با کیفیت تصویر 4K همراه شده است. از برجسته ترین خصوصیاتی که کمک به نمایش هر چه بهتر و دقیق تر رنگ ها و صحنه های طبیعی تصویر می کند، می توان به استاندارد کیفیت تصویر HDR همراه با تکنولوژی رنگ های زنده Live Colour، قابلیت درخشندگی TRILUMINOS نمایشگر و همچنین سرعت رفرش تصویر 60 هرتزی اشاره داشت. بخش سیستم صدای تلویزیون سونی با بلندگوهایی از نوع Bass Reflex آمده اند که با توان صدای 20 واتی شان و از همه مهمتر به کمک یک سری قابلیت صوتی همچون Cinematic S-Force Front Surround، فناوری پاک سازی صدا ClearAudio و DSEE می توانید به بهترین شکل از کیفیت راضی کننده صدای موسیقی های مورد علاقه خود نهایت استفاده را ببرید. همچنین حافظه ذخیره سازی محتوا با ظرفیت 16 گیگابایت نیز کمک به نگه داری محتوا بر روی تلویزیون می کند.



پایه‌های تلویزیون سونی 65X8077G دو شاخه ای و از اطراف آن طراحی شده اند و به دلیل اینکه مدیریت پنهان سازی کابل ها بر روی آن ها در نظر گرفته شده اجازه می دهد تا از شر کابل های تلویزیون راحت شوید. به عبارتی قابلیت پنهان سازی کابل هر نوع کابل اضافه و جعبه پخش کننده دستگاه های Blu-ray را پهان می سازد و از به هم ریختگی اطراف تلویزیون جلوگیری می کند.



دارای نمایشگری با کیفیت تصویر 4K همراه با میزان وضوح 2160×3840 پیکسل می باشد. در حال حاظر چنین کیفیت تصویری از نقطه قوت های تلویزیون سونی محسوب می‌شود چرا که از نظر تعداد پیکسل ها ثروتمند است و بالاترین سطح از پیکسل ها را در بین تلویزیون های خانگی به خود اختصاص داده است. قابلیت درخشندگی صفحه نمایش TRILUMINOS در تلویزیون سونی 65X8077G رنگ ها را به معنای واقع گرایی بیشتر نمایان می سازد. به عبارتی توسط این قابلیت رنگ ها در یک محدوده وسیع تر نشان داده می شوند که در نهایت رنگ ها جذاب و کاملاً طبیعی نشان داده می شوند.
یکی دیگر از راه های نشان دادن جزئیات در صفحه نمایش تلویزیون سونی 65X8077G قابلیت 4K X-Reality™ PRO است که به لطف آن می توانید وارد دنیایی هیجان انگیز و پر از وضوح فوق‌العاده شوید. در واقع به کمک 4K X-Reality™ PRO هر پیکسل به صورت جداگانه با یک پایگاه داده تصویری خاص تجزیه و تحلیل می شوند و به صورت مستقل از همدیگر بافت، کنتراست و رنگ را نشان می دهد.



برچسب ها: تلویزیون ۶۵ اینچ سونی , 65 اینچ سونی , تلویزیون سونی 65X8077G , تلویزیون سونی مدل 65x8077g , تلویزیون سونی بانه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط