2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تلویزیون سونی 65 اینچ مدل x8500g

مشخصات اصلی


سایز صفحه نمایش65 اینچ
سال ساخت2019
کیفیت تصویر4K UHD
رزولوشن2160 × 3840
توان خروجی صدا20 وات
سیستم عاملاندروید
تعداد درگاه های HDMI4 پورت
تعداد درگاه‌های USB3 پورت
وزن با پایه: (کیلوگرم)26.3
قیمت: 21300000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون سونی 65 اینچ مدل x8500g از جمله محصولات به روز و هوشمند کمپانی ژاپنی سونی می باشد که این مدل تلویزیون نیز مانند سایر مدل های امروزی در جدول براویا قرار گرفته شده است. وجود بستر نرم افزاری همراه با قابلیت هوشمند بودن در تلویزیون سونی نه تنها کاربر را به بخش های متنوع و کاربردی تلویزیون دعوت می کند؛ بلکه در عین حال نیز امکان پخش و مشاهده ویدیوهای پرطرفدار همچون یوتیوب و Netflix را در دسترس قرار می دهد. بخش سیستم صدای تلویزیون سونی با بلندگوهایی از نوع Acoustic آمده اند که با توان صدای 20 واتی شان می توانید به بهترین شکل از کیفیت راضی کننده صدای موسیقی های مورد علاقه خود نهایت استفاده را ببرید. همچنین حافظه ذخیره سازی نیز کمک به نگه داری محتوا بر روی تلویزیون سونی می کند. علاوه بر این هر کدام از گیرنده های DVB-T و DVB-T2 هم در بین دیگر مشخصات تلویزیون سونی به چشم می خورند.

در این میان تلویزیون سونی 65X8500G دارای نمایشگری با کیفیت تصویر 4K همراه با میزان وضوح 2160×3840 پیکسل می باشد. در حال حاظر چنین کیفیت تصویری از نقطه قوت های تلویزیون سونی محسوب می‌شود چرا که از نظر تعداد پیکسل ها ثروتمند است و بالاترین سطح از پیکسل ها را در بین تلویزیون های خانگی به خود اختصاص داده است. در واقع کیفیت تصویر 4K با چهار برابر بیشتر از پیکسل های FullHD بر روی صفحه نمایش تلویزیون سونی فعالیت می کند و شما می توانید تصاویر را به صورت زنده و طبیعی همراه با رنگ های جذاب مشاهده کنید.

بی شک تلویزیون 2019 سونی 65X8500G در کنار بخش تصویر آن مستلزم قسمت صوتی قدرتمند است تا در کنار همدیگر ساختاری کامل و بی عیب و نقص را ارائه دهند. صدا و تصویر در تلویزیون سونی با هم در هماهنگی کامل هستند. برای پی بردن به صحت این جمله کافیست یک بار از سیستم صدای این تلویزیون بهره مند شوید. برخلاف اغلب اسپیکرها، در تلویزیون سونی صدا از سراسر صفحه نمایش منتقل می شود و شما را در تجربه سرگرمی جدید غرق می کند. در واقع سونی از تکنولوژی Acoustic Surface برای این تلویزیون بهره گرفته که با ارائه صدا و تصویر همزمان سبب می شود تا آهنگ های مورد علاقه تان را چندین برابر لذت بخش تر پخش کند. همچنین سیستم صوتی تلویزیون سونی 65X8500G قابلیت پشتیبانی از فرمت های صوتی Dolby™ Digital، Dolby™ Digital Plus و Dolby™ Pulse را داراست.




برچسب ها: قیمت تلویزیون سونی 65 اینچ 8500 , قیمت تلویزیون سونی , قیمت تلویزیون سونی 65 اینچ , تلویزیون ۶۵ اینچ سونی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط